lørdag 25. september 2010

Sunburst

Jammen skal det ikke mer til enn et par dager uten blogging før man kommer helt ut av det. Hodet er fullt av jobb og andre planer, og fritiden brukes til å knusekose lille w (smører samvittigheten etter å ha vært borte fra han noen dager), pleie kjærligheten, møte venner og male. Som vanlig! I dag er det vaskerommet som har blitt hvitt. Farvel furuhimmel (vi snakker både vegger, tak og benkeplate) og velkommen vakre hvite panel.

En del av huset vårt som derimot kanskje er litt i overkant hvit og kjedelig er trappegangen vår. Jeg har lyst til å freshe den opp litt, og lurer litt på om et Sunburst speil kan være det gangen trenger for å få den rette feelingen.


Har litt lyst på en av disse som selges på ebay akkurat nå:



Inspirasjonen kom selvfølgelig fra Camilla Berntsen, som driver Milla Boutiques, hjem. Elsker stuen hennes!



Jeg får gruble litt til. Alternativet er å henge en stor shell-lampe opp i taket. Kan jo bli fint det og?

Er forøvrig fortsatt kald etter å ha løpt etter Lille w i timesvis i dag blant brannbiler, helikopter, ambulanser og politibiler. Brannstasjonen like ved hadde åpen dag, og for de som lurer på om en 2-åring ikke er litt vel liten til å ha fullt utbytte av en slik dag kan jeg herved avkrefte dette på det aller aller sterkeste. Nirvana for liten, gøy for far. Ganske så kaldt for mor:)

Nå venter god mat og rødvin, og så armkrok og film. Jeg kommer til å sovne før vi har sett åpningssekvensen:)

Nyt kvelden!

4 kommentarer:

  1. Lekre speil!!!
    Skulle mer enn gjerne hatt et slikt i huset!
    Hva koster slike herligheter på ebay da?

    Så fint det blir med hvitt panel!
    Gleder meg til å følge med videre:)

    God lørdagskveld!

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Lekkert lekkert lekkert! Skulle gjerne hatt npe sånt. Da gjerne med en ekstra meter takhøyde og litt stukkaturer også.
    Ha en fin lørdagskveld.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Ja..det hadde vel gjort seg med et slikt speil...:)
    Ja sovner ja...her var det mørkt før klokka var ti:)
    Ha en fin søndag da....
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  4. Helt enig, både speilet og leiligheten til Milla er helt fantastisk:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)