lørdag 18. september 2010

Butterflies

Tusen tusen takk for pene ord i går og for hjelpen med å velge trappefinish. Etter en enkel opptelling vant hvit olje med god margin, og spør man etter hjelp hører man selvfølgelig på tipsene man får. Hvit olje er allerede kjøpt inn og jeg gleder meg veldig til å se resultatet:)


Gårsdagen var helt fantastisk. Lille w overnattet hos den snille tanten sin, og M og jeg nøt en helaften ute med premiere på Bye og Rønningens show på Latter, etterfulgt av en laang og helt vidunderlig middag på Lofoten fiskerestaurant. Høydepunktet på showet var for meg åpningsnummeret, som var en omskrevet versjon av Madcons 'Glow', og som endte med at hele salen sang og danset mens hauger med glitrende konfetti fullstendig dekket publikum og fylte vinglasset mitt. Snakk om å gå hardt ut fra start! Helt herlig:) 

Rammer har fått en stor renessanse hos meg i det siste og jeg finnes stadig løpende rundt i huset med en spiker i munnen, en hammer i hånden og en tom ramme under armen. Noen rammer har fått Scrabble-tekst, andre et bilde nede i hjørnet. Gårsdagens ramme fikk dymo-tekst og sommerfugler. Synes det ble fint:)


Nå er det snart klart for 3x30 årsdag. På med kjole og heler igjen. Hurra:)

Nyt lørdagen!

8 kommentarer:

  1. Kjempefint bilde.....og så nydelig det innlegget under...ble helt rørt når jeg leste dine vakre ord til din mann...så heldig du er skal du vite...men det vet du nok:)
    kos dere..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Så lekkert!!

    Ha en fin kveld!

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  3. Høres ut som en helt perfekt feiring av dagen.
    "Bildet" var utrolig fint. Likte så godt teksten. Bet meg merke i den i gårsdagens innlegg.

    Gleder meg til å se trappen din når den blir ferdig. Er helt sikker på at det blir kjempefint!
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  4. Hei. hvor har du kjøpt de fine sommerfuglene?
    Hilsen fra Pernille.

    SvarSlett
  5. Kjære deg,
    gratulerer så utrolig mye med bryllupsdagen i går,
    tårene trillet når jeg leste talen din...
    Du er så utrolig flink til å sette ord på tankene dine,
    jeg blir bergtatt hver eneste gang...
    Skriver du mye i jobben din eller noe...?

    Og for en vakker komponert ramme,
    helt nydelig:)

    Kos dere masse med festligheter i kveld,
    klem fra meg♥

    SvarSlett
  6. ÅÅåååå, supermysigt, älskar den sortens text, man kan trycka dit det på sååå mycket....
    Härlig sida

    Kram josse

    SvarSlett
  7. Kult med tomme rammer og lett å bytte innhold i dem også når man trenger litt fornying. Likte både teksten og sommerfuglene dine =)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)