torsdag 2. september 2010

POMPdeLUX

Hurra!! I går fikk jeg en kommentar på bloggen fra ROOM som akkurat hadde fått inn veggdekorasjonen Hanami, som jeg lette land og strand etter. Noen ganger er det gøy med blogg altså:) Iler bort til ROOM etter jobb. Hurra igjen!

Å få en sønn er selvfølgelig den største i lykke i verden. Iallefall hvis du ser bort ifra frustrasjonen over hvor  lite fine gutteklær det er å finne i butikkene. Mulig det er meg det er noe galt med, men jeg kjenner liksom ingen ukuelig trang til å ikle Lille w klær med dødningshoder på brystet eller flammer oppover buksene. Lille w ser jo virkelig ikke ut til å omfavne verken satanisme eller pyro (banker litt i bordet bare sånn helt for sikkerhets skyld).

I går tipset derimot en søt kollega med om denne nettsiden. POMPdeLUX selger kjempesøte klær til en veldig rimelig penge, og sender klærne rett hjem til deg. Whats not to like? Gleder meg til å se Lille w i disse buksene:)
.





Og så er det denne.. Ved nærmere ettersyn er det kanskje ikke kjolen jeg vil ha, men den lille jenta. Så søt:)


Ha en fin dag i solen:)

9 kommentarer:

  1. Så flott at du fant det:)Husker når sønnen min varliten...så var det slik da og....og jenta fikk jeg ikke..og nå for sent:(
    ha en kos dag du lykkelige glade:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Så rart. Jeg var i Me & I party i går og der snakket vi om pompdelux- at det var et nytt merke som også hadde party. Jeg lurte litt på hvilken type klær det var- og nå får jeg jo gå rett inn å se (hadde glemt det litt ut og ikke googlet det ennå)- så takk:).

    Koselig blogg du har også, legger meg til som følger jeg:)

    SvarSlett
  3. Takk for tips! Jeg er mamma til to gutter, og sååå enig! Og hadde jeg hatt jente hadde det faktisk ikke blitt Hello Kitty heller!! Så nå skal jeg på nettshopping :) Ha en fin dag!
    Følger deg som alltid jeg :)

    SvarSlett
  4. Ser ut som de har mye fint.Likte de baggy buksene veldig godt. Takk for tipset. :)
    Ha en strålende torsdag!

    SvarSlett
  5. Hihi! Måtte le litt nå:) Du ønsker deg faktisk jenta på klesreklamen:) I natt drømte jeg faktisk at jeg skulle ha baby, og at vi ikke visste hva det skulle bli. Og så kom det ei jente! Og jeg tenkte at jeg ikke hadde orket noe annet:) Haha:)
    Både jenta og klærne va iallfall søte! Jeg skal sjekke den nettsida i kveld! Har vært innom tidligere, men da syntes jeg bare at det var fine jenteklær... Ser ut som om de har fått noe til gutta også nå!
    Og jeg er SÅ enig med deg! Har absolutt ingen behov for å kle ungene i dødninghodeklær! Hva er fint med det, liksom????
    Til min store lykke fant jeg to kjempefine bukser fra wheat i dag. Og skuffelsen var like stor som lykkefølelsen da de ikke hadde riktig størrelse. De hadde fått de inn for to dager siden, og var allerede utsolgt:( Så nå får jeg vel sjekke nettbutikkene som fører det merket.
    Fikk med meg et par gensre da, så helt bomtur var det nå ikke:)

    Så bra at du fikk tak i veggdekorasjonene!!!
    Får jeg lov å spørre hvor mye de koster?
    Ser for meg at en slik ville passet perfekt på minstemann sitt rom! (Som enda bare er i planleggingsfasen:))

    Ha en strålende ettermiddag!
    Klem!

    SvarSlett
  6. Har hørt det tipset før, men nå skal jeg virkelig sjekke det ut.. Takk :)

    Takk for fine ord på bloggen min, skal være flinkere å legge igjen spor hos deg også :)

    Klem

    SvarSlett
  7. Mye fint til liten fra denne svenske leverandøren:)

    Så moro at jeg datt innom bloggen din, så lys og delikat:)

    Ny følger ble det på deg idag,
    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  8. Hei

    Jeg hadde faktisk Home Shopping arrangement med PompdeLux klær i går. 23 damer som gikk amok i klesstativene:-) Ble solgt for over 30.000! De hadde release på høst/vinter kolleksjonen 1. sept og allerede nå er noen få av plaggene i utvalgte størrelser og farger utsolgt.
    Kjøpte på nettet i vår, men var virkelig å andefale å ha et slikt arrangement slik at man får sett og kjent på klærne før man kjøper. Var iallefall effektivt for meg for lommeboka mi ble skikkelig slunken! (men så fikk jeg jo litt rabatter siden jeg hadde arrangement hjemme, så hjalp jo det litt)

    Ha en god helg!

    SvarSlett
  9. Jeg er konsulent for POMPdeLUX på Nedre Romerike. Dersom noen bor i nærområdet her og ønsker å ha et homeshoppingarrangement, er det bare å ta kontakt på mgun@pompdelux.no. Salgsstart i morgen! Fikk en kansellering fredag 4/3 på kvelden hvis noen vil ha!- ellers masse ledig fra 13. mars.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)