mandag 6. september 2010

Det hvite hus

Jeg kikker stadig innom hjemmesiden til den fantastiske fotografen Trine Thorsen. I tillegg til å ta vakre bilder har hun nemlig også en egen evne til å finne de mest fantastiske hjem å ta bilder av, og jeg sjarmeres i senk gang på gang. Denne gang ble jeg fullstendig forelsket i "Det hvite hus". Ren perfeksjon i mine øyne!








Jeg skriver forøvrig dette innlegget med klin svarte hender. Veldig ladylike, og spesielt lekkert siden jeg bestemte meg for en kjole med bare armer i dag. En impulshandling gjorde at vår rødbrune hytte i løpet av noen solfylte lørdagstimer plutselig hadde fått ny og staselig brunsvart drakt. Det ble så fint!! Vel verdt svarte hender og armer i noen dager til!

God mandag:)

7 kommentarer:

  1. Nydeleg! Har sett desse bilda før? Men huskar ikkje kvar... Husker spesiellt godt siste bildet med den lampen... Osar av inspirasjon det huset der! Måtte le av at du er svart på hendene :) Eg er sikker på at du er lekker i sommarkjole likevel!

    Ha ei fin veke!
    Klem E :)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder..rent og pent og enkelt..
    ha en flotters dag..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  3. Det var et nydelig hjem! SUKK;) Takk for tips om nettsiden, men nå skal du se jeg blir sittende noen timer;) hehe

    Ha ei flott uke:)
    Silje

    SvarSlett
  4. Lekre bilder!:)
    Herlig inspirasjon!

    Ha en fin kveld!
    Klem!

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder av et aldeles vakker hjem!
    Gleder meg veldig til bilder av hytta i ny farge jeg dah...!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)