fredag 3. september 2010

Messebilder (treiging)

Etter jobb i går ilte jeg ned til R.O.O.M, og etter en liten nytelserunde rundt i hyllene, var det en svært lykkelig knott som tuslet ut av døren med veggdekorasjonen Hanami under den ene armen (som jeg lette så veldig etter for noen innlegg siden), og den lekre lampen designet av Tord Boontje under den andre. Er det litt barnslig å bli litt glad for at jeg ifølge betjeningen er den aller første i Norge som kjøper Hanami? (Det er bare R.O.O.M som har tatt de inn i Norge og de fikk lampene først i går). Ja, veldig barnslig! Ble jeg litt glad allikevel? Jaaaa! Jeg kan leve med barnslig :) Bilder kommer selvfølgelig når de er på plass i sitt nye hjem!

Om jeg for en gang skyld er først ute i Norge til noe, er jeg som vanlig den siste ute på de fleste andre ting. Som å poste bilder fra interiørmessen for eksempel. Den var jo alle andre ferdige med for en snau uke siden. Men ikke jeg. Neida neida, Ting tar tross alt tid! Laang tid!

Å være på messe var for meg en litt ambivalent opplevelse. Visst var det flott å se alle utstillingene, men det føltes altså litt som å være en fire år gammel søtmoms, plassert midt i en helt enorm godtebutikk, med klar beskjed om å verken røre eller smake på noen ting. For man kan jo ikke kjøpe noe. Bare se. Frustrerende:)


Jeg beklager forøvrig for litt kjedelige bilder. Men nå har jeg tatt de (var slett ikke komfortabel med å fotografere der inne), så nå skal jeg jammen vise de frem også!


SIA hadde ikke uventet den aller vakreste julepynten.


Mørkt men romantisk hos HB Home


Og lyst og sommerlig hos IB Laursen.


Favoritten var ikke uventet Bloomingville. Rustikt og svalt og helt etter min smak!


Nå bærer det straks av sted til hytta på fjellet. Trær skal kappes og hytte skal males. Det ligger med andre ord an til en skikkelig familie-dugnads-helg. Må jo til de også.

Håper helgen blir god og at du er glad!

(om ikke annet kan du være glad for at du nå endelig er ferdig med et langt innlegg om overraskende lite)

2 kommentarer:

  1. Grattis med lampe..da ordnet det seg:)
    Ha en forykende helg på hytta:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Åja, fikk du tak i det? Så FLOTT :D Jeg er veldig fornøyd med lampa mi hvertfall, sitter bare å ser og ser på den. Og den veggdekorasjonen var minst like nydelig som det lampa er. Fikk jammen meg lyst på den jeg også *lol*

    Håper du får en fin helg snille du ❤

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)