søndag 12. september 2010

The Selby

Fotografen og illustratøren, Todd Selby, startet i juni 2008 opp prosjektet "The Selby" med ønske om å gi andre et innblikk i kreative personers personlige stil sett med et artistisk øye. En viktig del av prosjektet var websiden theselby.com som han åpnet samme dag, der han postet bilder han har tatt av kreative og kule venner i deres egne hjem. Det tok ikke lang tid før det rant inn med forespørsler fra andre som også ønsket å få vist frem sine hjem på siden som etter få måneder hadde opp til 55.000 unike besøk hver dag, og snart ønsket også noen av verdens største bedrifter å henge seg på suksessen.

Den gode markedsføringen Todds prosjekt førte med seg, har blant annet ført han til å lede en stor reklamekampanje og et webprosjekt for Nike 6.0, en internasjonal kampanje for Habitat, arbeid for the New York Times, og hyppige jobber for Vogue Paris og Architectural Digest France. Todd lanserte i tillegg sin første bok, The Selby is In Your Place, i mai i år.

Jeg har fått fullstendig dille på The Selby og alle de fantastiske hjemme som blir presentert her. Her en en liten smakebit fra Lucy Chadwick og Duffys vakre leilighet i London. Jeg elsker fargene og stilen!








Så kule:)

Nå skal det bakes! Om 2 timer er huset fylt opp med famile og jeg har kun bakt en av tre kaker som skal serveres. Her er med andre ord ingen tid å miste!

Ha en herlig søndag:)

3 kommentarer:

  1. Her har jeg visst gått glipp av noe. takk for tips.
    Lykke til med baking og besøk.
    KLem

    SvarSlett
  2. Kult :) jeg må inn og se! utrolig herlige bilder!

    kos dere med besøk!

    klem ★

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)