fredag 24. desember 2010

God jul

Årets julekort. Både fotografert, redigert og skrevet i en siste krampetrekning på mandag da vi måtte være hjemme fra jobb og barnehage fordi knert hadde pådratt seg en skikkelig snue.
Lille w ser ut som mormoren min øverst til venstre, som faren sin nederst til høyre og ikke uventet som sin mor der han ser som mest gal ut. I midten ser han bare ut som seg selv. Som verdens beste og vakreste Lille w.


Ikke så ofte jeg slenger med bilder av M og meg, men nå er det jo jul. Dessuten har vi solbriller på. Pyser:)


Nå er det på tide å hoppe i bunaden og reise til kirken der jeg skal møte venninnene mine. Fast og veldig veldig hyggelig tradisjon.

 Nå tar jeg juleferie:)

God jul!

7 kommentarer:

  1. Nydelege bilder, av ein flott familie!
    God jul kjære du,
    og så håper eg at fridagane dine blir fine!

    Klem frå Elin ღ

    SvarSlett
  2. En riktig god jul til deg også!

    Juleklem, Tove

    SvarSlett
  3. Fine og hjertlige bilder søte du. Han er nå så nydelig lille W ♥

    Ha en fortsatt fin jul med dine kjære :)

    SvarSlett
  4. Kjempefine bilder! Hvor har du kjøpt luen? Den var mye finere enn de "typiske" nisseluene.

    Fortsatt god jul!

    Hilsen Hege

    SvarSlett
  5. Flotte bilder :-)

    En god romjul ønskes til deg og dine!

    //Kaja
    (en "ny" leser i den forstand at dette er første gang jeg legger igjen spor etter meg, men jeg har "sniklest" en stund. Liker den!)

    SvarSlett
  6. herlige bilder av W. ønsker deg og dine en fin romjul videre.klem Helen

    SvarSlett
  7. Heisann og veloverstått jul- og nyttårsfeiring til deg:-) Så utrolig mange fine bilder av deg og familien din, synes ofte at det er de minst planlagte bildene som blir mest sjarmerende! Gleder meg masse til nytt innlegg hos deg.

    Nyttårsklem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)