onsdag 1. desember 2010

Hurra!

Legger til ny ting på julegaveønskelisten min. Jeg ønsker meg den perfekte Coffee Table boken 'Timeless Living' fra luxurybooks.no! Og vet du - ønsket er allerede oppfylt:) Jeg har vunnet den i en give-away hos herlige Cherry Blossom! Hurraaaa!

Jeg vinner aldri noe. Jeg tuller ikke. Jeg var den som alltid tuslet hjem etter barneårenes juleavslutninger med tomme hender, mens de andre bar premier så armene nesten brast. (Ikke at jeg er bitter selvfølgelig:) Sent men godt -Nå er jeg i gang!!


Sitter og hører på den store julesangfavoritten Walking In The Air som den søte svigerinnen min akkurat har sendt meg på mail. Sangen er fra den nydelige og nitriste filmen, The Snowman, som får meg til å prøve men feile i å svelge unna verdens største klump i halsen hver jul:) Vakker film, vakker musikk!

Ha en fin onsdag. Det skal jeg. Har jo plutselig utviklet vinnerlykke.
Må feires!

6 kommentarer:

  1. Hurra for deg! Så glad jeg ble for at du ble så glad!
    Da var det jo viiirkelig på tide at du stakk av med premien da jo :)
    Det stemmer, du kan velge en hvilken som helst bok under serien "Thematic Series" inne hos luxurybooks.no.
    Send meg en mail (cherryblossomgirl79@gmail.com) med navn og adresse og bokønsket ditt, så skal jeg få vidreformidlet. Forhåpentligvis får du boken din før jul! Ha en fortsatt fiiin dag søte! God klem

    SvarSlett
  2. Så morsomt!! Jeg kjenner til den der med å gå tomhendt hjem - vinner heller ALDRI noe, satser på at vinnerlykken ligger like om hjørnet;)

    Ha en fin desemberkveld:)

    SvarSlett
  3. Så morro, gratulerer så mye :D Snille jenter får det alltid som de vil vet du ;)

    Ha en fin torsdag i morgen og kos deg med Walking in the air. Nydelig sang ❤

    SvarSlett
  4. ÅÅÅ :) Blir så glad nåår jeg kommer over slike blogger som din!! En kan bare sitte å bla og bla, helt til det ikke er flere innlegg! Masse herlig inspirasjon som traff meg midt i hjertet:)

    Søkte på "juleverksted barn" på bilder for å få litt inspirasjon til tante,-og niesekveld, og kom over de nydelige papirhjertene du har laget! Jippi, en ny blogg!! :)

    Ha en fin torsdag,
    klem L :o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)