torsdag 16. desember 2010

Nytt

8 dager igjen til jul, og jeg er overraskende nok i rute. Herlig med sant! I tillegg til at jeg selvfølgelig har kjøpt en hel masse julegaver til mine nære og kjære, må jeg innrømme at det har blitt noen gaver til meg selv også i det siste. Det er jo jul! Og da skal man glede ikke sant? Står ikke noe om at man bare må glede andre?

Jeg har ikke glemt å prøve å glede andre altså, men jeg har i tillegg gledet meg selv veldig ved å kjøpe meg en ny veggklokke. Fant den på Urban Outfitters i København og tror den kommer til å se veldig kul ut midt i den planlagte bildeveggen min. Synes det er fint når bildevegger ikke er helt symmetriske og at de har ispedd litt andre elementer enn bare bilder. Jeg tenker svart-hvite bilder i litt ulike rammer, den nye klokken, og en ceriserosa bokstav blandet med bildene. Spent på om det blir fint eller om dette er nok en genial ide som viser seg å ikke være så genial likevel:)


Jeg har også kjøpt et bittelite hus til meg selv i julegave. Sinkhus var ikke lenger å oppspore da jeg plutselig konverterte og fikk lyst på et jeg også, men hos Lisbet Dahl fant jeg denne lille jålebukken.


Hvem andre enn jålebukker har en prisme som pipe liksom?
Nuvel, jeg har jo allerede paljettputer fra Millas Boutique liggende høyt på ønskelisten min, så en prisme fra eller til burde jeg vel kunne leve fint med:)


Jeg fikk dessuten en liten julegave til fra meg selv i forrige uke. To dager etter at jeg bestilte dette fine Becksöndergaard skjerfet fra Carma i Trondheim, dukket det opp i postkassen hjemme. Verden er blitt herlig liten:)


Det er så hyggelige dager for tiden at det er like før jeg kårer desember til min nye favorittmåned. Den er i hvertfall helt der oppe i teten sammen med mai og juni:) På tirsdag hadde jeg en helt utrolig hyggelig kveld med jentene i venninnen min sin nye leilighet. Leiligheten var innredet på fantastisk vis og med øye for hver eneste lille detailj, og det var liiike før jeg utviklet kriminelle kleptomantendenser. Skumle saker med andre ord!

I kveld er det ny vennemiddag som jeg gleder meg veldig til! Jeg fulgte forøvrig Kittys Paradis' eksempel og har med et glass med hjemmelagde pepperkaker og en krukke Stilton ost som skal spises sammen med pepperkakene som vertinnegave. Nå er jeg bare spent på hvordan det smaker:)

Ha en flott torsdag! Om en uke er det lille julaften:)

2 kommentarer:

  1. Elsker Carma:) Gleder meg til den dagen jeg blir rikere, og kan kjøpe alle mine klær hos dem!!:) Men fram til den dagen kommer så kan man jo kjøpe en ting av og til hos dem;)

    Ha en fin kveld!:)

    SvarSlett
  2. Å, søte deg <3 Så koselig å bli nevnt i bloggen din, da... Kjente jeg ble litt stolt :) Det var såå koselig å se alle sammen igjen.
    Håper du har en fantastisk lørdag, søte!!

    Tusen klemmer fra Silje

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)