lørdag 4. desember 2010

Lørdag

Det er lørdag, det er desember, og jeg sitter godt plantet i sofaen faktisk! Har jeg ikke noe liv? Joda, frykt ikke, men jammen er det litt deilig med en helg uten glitter og ribbe også. Forrige helg var det fest både fredag, lørdag og søndag, noe som medførte en noe blek utgave av undertegnede på mandag (og tirsdag og onsdag). Denne helgen derimot har vi kunnet fylle med akkurat det vi ville, og vi har stort sett bare fylt den med avslapning og kos. Herlig å endelig være hjemme i dagslys igjen også slik at vi endelig fikk tatt litt bilder av både sønn og hjem. Julekortbildene bør jeg vel holde skjult litt lenger, men litt julestatusbilder av hjemmet kan jeg vel legge ut:)


Granbar i vann sørger for herlig julelukt i hele stuen.


Fatet mitt har fått seg noen kvister og kongler det også og dermed økt julefaktoren sin ørlite.

¨
Og kvisten i vinduet er byttet ut med en litt finere versjon enn den første jeg dro inn, samtidig som julekulene og hjertene har fått selskap av noen små lykter med telys som gir herlig stemning på kvelden.


Dessuten har vi selvfølgelig jobbet med forsettene i dag også. Vi har akt..


..og akt enda litt til. Lille w var litt skeptisk i begynnelsen og holdt hendene for øynene mens vi suste nedover. Jeg hørte allikevel at det hvinte av fryd et sted der under vottene, og det tok ikke mange turene før det var en liten en som regelrett hylte av fryd når vi satt utfor. Herlige lille knerten min:)


Tusen takk for kommentarene på forrige innlegg forøvrig. Man blir så glad for noen ord tilbake noen ganger:)

Nå er det kommet rødvin i glasset mitt, og The Holiday ligger klar i DVD-spilleren. Ser den hver jul. Gleder meg jeg nå:)

Ha en herlig lørdag kveld!

4 kommentarer:

  1. Elsker bildene dine..
    De er så stemningsfulle og lekre..
    Takk for at du deler med oss vennen..
    En god lørdagskveld ønskes til deg og dine.
    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Flotte bilder både innenfra og utenfra...
    kos deg
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  3. flotte bilder du viser, nydelig hjem du har

    SvarSlett
  4. Vakre bilder, det ser så koselig ut hos deg. Og så gøy og ake. Det fikk jeg også lyst til å gjøre. Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)