søndag 12. desember 2010

Jul i København

København ligger høyt opp på listen over mine favorittbyer. Allikevel har jeg aldri sett en mer magisk side av byen jeg er så glad i enn jeg gjorde denne helgen.

Stikkord: Nysnø på bakken, sol på himmelen, bra shopping, god mat, gløgg med rødvin, titusenvis av lys, og en god følelse i magen av å være midt i det hele sammen med han jeg er så glad i.

Jeg tok ikke med med kamera på turen vår noe jeg angret bitter på da jeg måpende sto og kikket på alt det vakre inne i Tivolis julemarked. Resultatet ble kornete bilder tatt av BlackBerry'n. Jeg håper dere klarer å fange litt av stemningen likevel:)







Alle småbarnsforeldre burde fått romantiske turer på blå resept minst to ganger i året. Herlig påfyll :)

Ha en fin uke!!

2 kommentarer:

  1. Ååååhhh...nyyydelige København *savn*.
    Elsker den byen. Jeg var der ved halloween (Se gjerne mitt nest..eller tredje siste innlegg).

    Det er deilig å være Norsk..i danmark!

    Klem, og takk for et flott innlegg :-)

    SvarSlett
  2. Ja julemarkedet på Tivoli er noe for seg selv! Jeg har fått oppleve det en gang men desverre ikke med min kjære...(Var der i jobbsammenheng)

    Bildene dine ga hvertfal meg en goood julestemning selv om de ikke var fullt så klare som bildene dine bruker å være!

    Vi sees i morgen:oD

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)