søndag 19. desember 2010

Horoskop og farger

Jeg har aldri trodd noe særlig på horoskop. Synes det liksom er litt for optimistisk å tro på at absolutt alle fisker møter drømmemannen, opplever en stor utfordring på jobben, eller at et nytt spennende element kommer inn i livene våre på nøyaktig samme tidspunkt, bare fordi vi er født på samme tid på året.

H&M derimot tror jeg på. Klesbutikken altså. Jeg satt og kikket litt gjennom H&Ms vintermagasin for 2010 (som forøvrig var veldig bra), da jeg noe overrasket så at de også har et eget horoskop; fashionhoroskopet for 2011 faktisk. I følge H&M er jeg som fisk lett å påvirke (allerede bevist), jeg ønsker veldig å gjøre andre glade (alltid), jeg går gjerne kledd i hvitt, grått, beige eller svart (stemmer) og er litt redd for for mye farger (fargepyse). Er det mulig at jeg endelig skal begynne å tro på horoskop på grunn av H&M altså?? Dette stemmer jo på en prikk, dessuten trekker de frem Natalia Vodianova som den mest kjente fashionfisken, og da er jeg jo solgt for lenge siden. Om man kan ha et fashionikon er hun mitt. Verdens vakreste - ingen over, ingen ved siden av.
(Ser mitt snitt til å slenge inn et bilde av Natalia selv om dette innlegget slett ikke skal handle om henne denne gangen. Bruker bare litt tid på å komme til poenget:)


Ah vakker! Nuvel, jeg skulle jo snakke om farger. For i følge H&Ms horoskop bør jeg altså i 2011 tenke mer på meg selv og bruke langt flere farger enn tidligere. Alt fra klareste rød og rosa til asurblått skal jeg omringe meg med og ikle meg, og når sommeren kommer skal jeg i tillegg lære meg å matche ulike mønstre. Jeg kan jo ikke være mindre kvinne enn at jeg tar utfordringen. Det er jo tross alt stjernene som befaler!

Jeg har derfor fått meg et nytt fargeidol hva gjelder innredning. Huset til interiørdesigneren Marie Olsson Nylander ser nemlig fantastisk ut selv for den største fargepyse. Det eklektiske huset hun deler med mann og deres tre barn ble presentert i Residence Magazine, og jeg fasineres av hver eneste lille detalj. Perfeksjon!
















Det skal ikke stå på lengden på innleggene mine altså. Det skal jeg ha. Men nå har jeg jo hatt bloggfri noen dager og da er det jo bare på sin plasss å dra på litt ekstra. Dessuten klarte jeg ikke å velge bilder. Forelsket meg i samtlige. Nå er det bare å begynne å tenke nytt. Et litt mer fargefullt 2011.. Spennende!

:)

1 kommentar:

  1. guri for en lekker leilighet!!!! oi oi oi:) DEn likte jeg godt...selv om jeg er litt av en fargepyse selv.

    Må ta H&M testen tror jeg-bare for å se om det stemmer;)

    God jul-KLem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)