onsdag 8. desember 2010

Julegaver

Endelig nærmer jeg meg ferdig med årets juleinnkjøp. Det er ikke det at jeg ikke liker å shoppe altså, jeg har slett ikke konvertert. Men det kjennes unektelig godt å ha litt kontroll igjen slik at vi med god samvittighet kan benytte tiden frem til jul på kos og ikke stress. M og jeg tok en fridag forrige uke og i løpet av noen hyggelig timer kunne vi chekke ut en hel haug på to-do-listen. Både julematen, nyttårskalkunen og tilhørende drikke er handlet inn, julebordantrekket ligger klart til helgen og de fleste pakkene er pakket inn. Feels good! :)


Jeg pleier ikke å pakke inn gavene så veldig avansert, men det er jo hyggelig å legge litt personlighet i pakkene, både inni og utenpå:) I fjor ville jeg bare ha hvite pakker. I år synes jeg julen skal få lov til å være litt rød igjen også. Ihvertfall pakkene:)



Nå venter noen bloggfrie dager. I morgen tidlig leverer nemlig M og jeg Lille w i barnehagen før vi kaster oss på første fly til København. Vår første kjærestetur alene uten barn eller at vi ble foreldre skal realiseres, og vi gleder oss stort:) Hotell er booket, restaurant er booket og på agendaen står det ikke annet enn shopping, god mat, spa og julemarked.

Fritidssyslene er i grunn generelt hyggelige for tiden. I kveld skal årets pepperkakehus pyntes og på lørdag er det duket for årets julebord med jentene. Herlig tid altså:)

God onsdag:)

7 kommentarer:

  1. SÅ flotte pakker! Tipper de blir glade de som får dem :) Innpakningen er halve gaven.

    God tur til nydelige København!

    Kitty :)

    SvarSlett
  2. Kjempe koselige pakker.Er enig at det er koselig å pakke de selv. Blir som om man legger litt ekstra sjel i det man gir bort. Dessuten irriterer jeg meg over alle de trege folkene i butikken...

    Kos deg i Køben.
    klem

    SvarSlett
  3. Så flotte pakkene dine var!
    Nå ble jeg veldig inspirert til å gjøre litt ekstra med innpakningen i år jeg også:o)
    Ønsker dere en fantastisk kjærestetur <3<3
    Nyyyyt den for alt det er verdt;o)

    Klem

    SvarSlett
  4. Fint innpakket gaver :) Godt dere er ferdig med gaveinnkjøping, og kos der ei København. Er så koselig der nå. var der for et par dager siden.

    SvarSlett
  5. God jul :)

    klem michaela .

    SvarSlett
  6. Pakker etter min smak. Lekkert innpakket. Håper helgen har stått til forventningene og at dere har kost dere masse.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  7. Flotte bilder og nydelig gaveinnpakning :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)