onsdag 26. januar 2011

Strikk

Hver vinter på omtrent nøyaktig samme tidspunkt oppstår samme selsomme fenomen. Vi begynner å strikke. Sannsynligvis dukker denne trenden i hovedsak opp på grunn av to ting; 1. Vi fryser og 2. Noe må man jo finne på når det er mørkt ute og gradestokken viser 20 kalde.

Fotoserien Morten Holtum tok i fjor høst for finske deko, burde jo kunne motivere enhver til å finne frem pinnene. At strikkepinnene til denne kreative damen ligner mest på torturinterumenter får vi ta med en klype salt. Møblene hun strikker kunne fått innpass i mitt hjem når som helst, noe som igrunn gjelder stort sett alle de andre interiørelementene i hjemmet hennes også. Fint fint!











Nå rettes straks snuten mot Stockholm. Hostende og snufsende som om jeg aldri skulle gjort annet. Når jobbreiser kommer rett etter noen hjemmedager med en liten en som helst vil ligge snute mot snute til den høye feberen går ned, er det vel ikke stort annet å vente:)

God onsdag!

Foto: Morten Holtum via Deko

4 kommentarer:

  1. Nydelige og insprerende bilder:)

    Ønsker deg en fin tur:)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder!

    ..Det er rart det der, hvordan man plutselig får det for seg at man skal strikke..? Hører på en måte vinteren til, og jeg forestiller meg ofte at det skal bli både skikkelig fint resultat og skikkelig koselig underveis...
    Hm- ikke ofte det slår til, nei ;-)

    Håper du har/ har hatt en fin tur til Stockholm og at helsen holdt!

    Ellers må jeg bare få takket deg for noen veldig fine og hyggelige kommentarer i det siste! Jeg setter stoor pris på dem!

    SvarSlett
  3. Quantum Binary Signals

    Get professional trading signals delivered to your cell phone every day.

    Follow our signals right now and make up to 270% per day.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)