tirsdag 31. august 2010

Helg..

Føler det har gått litt inflasjon i "Å, denne helgen har vært så fin" innleggene mine i det siste, men jeg eier ikke skam - her kommer et til:)
Ikke meningen å være totalt uspiselig altså, men alle værmelderne meldte øspøsende regnvær hele helgen, det haglet i Oslo, og i bagen som ble med oss ned til Grebbestad befant det seg nesten utelukkende gode, varme klær, foruten for en bikini og en lett sommerkjole som jeg slengte oppi i det vi reiste, grepet av en latterlig optimisme om at de kanskje tok feil alle sammen..

De tok feil alle sammen:) De varme klærne ble liggende pent sammenbrettet oppi bagen hele helgen (de ligger der faktisk fortsatt. Finalen i 'So you think you can dance' ble prioritert med høye støvelskaft i forhold til rydding i går kveld. Ser ikke mye tv, men jeg får ikke nok av dette fantastiske danseprogrammet. Ser hver koreografi maange ganger. Og nå er det hele over. Vræææl!)

Avsporinger lenge leve! Tilbake til helgen. Det er nemlig ganske lett å kjenne litt ekte lykkefølelse når man uventet kan sitte kledd i en lett sommerkjole på terrassen med sol mot huden og litt bobler i (rødvins)glasset..



.. og med årets beste utgave av Elle i fanget (ingen ting slår høstutgaven med trendbibelen. Jeg koser meg med hver eneste side).


Mens verdens minste bærplukker ivrig plukker alle blåbærene han finner..


.. for så å stappe de godt ned i lommene på den nye buksen sin (sukk:)


Og når vi i tillegg hadde tid til litt shopping var lykken total. Jeg går nesten alltid i kjole på jobb og synes det derfor er litt deilig å kle seg litt slappere i helgene. Og med nye baggy jeans i handleposen syntes jeg de damete veskene mine ikke kom helt til sin rett. Kjærligheten var derfor umiddelbar da jeg så denne ligge på disken!


I love I love I love! Superdeilig, myk veske som lett slenges over brystet. Herlig for slappe helger sammen med en bitteliten mann som krever at man har minst fire armer. Vel, nå har jeg iallefall de to jeg har tilgjengelig. Happy:)


Ha en herlig tirsdag!

5 kommentarer:

  1. Hei du, ramla tilfelidgvis innom bloggen din. Så utrolig godt du skriver! jeg har fått en ny favoritt : deg! Ha en nydelig dag!

    SvarSlett
  2. Du er en stor inspirasjonskilde vennen, jeg elsker å titte innom deg, all positiviteten treffer meg rett i hjertet :)

    ELSKER VESKA DI..
    ååå..Den så vanvittig fin ut :)
    Elsker disse veskene man bare kan dra med seg og som "tåler" litt..

    Takk for at du deler med oss :)

    SvarSlett
  3. Så herlig dere må ha hatt det!
    Hihi, søte lille blåbærplukkeren din :)
    Super lekker veske og.
    Ha en herlig dag kjære deg.
    Klem Marie :)

    SvarSlett
  4. Den vesken har jeg sett litt på selv.. Hvilken butikk kjøpte du den i?
    Digget bærplukkeren din :) med de lyse buksene.. hehe!
    ... Vanish gjør sikkert susen ;)

    SvarSlett
  5. Ikke rart du er fornøyd med helgen. Det høres jo ut som du har hatt det helt topp. Og hvorfor skal man sutre da??? Nei, deilig helg innlegg liker vi.
    Jeg har vært innom bloggen din før og trodde jeg hadde lagret deg i bloggrollen, men den gang ei. NÅ gjør jeg det i alle fall for jeg liker bloggen din kjempe godt.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)