søndag 11. april 2010

Yr

Hehe - jeg fikk nesten litt prestasjonsangst etter at jeg hadde skrevet gårsdagens innlegg. Det er jo relativt friskt å kåre en dag til årets beste når dagen så vidt har startet. Jeg begynte å bli redd for Murphys lov. Håpet at den ikke ville slå til på snuskete vis akkurat i dag, bare for å gi meg en lekse liksom.. Heldigvis gjorde den ikke det. O salige lykke, det er endelig vår - helt på ordentlig!


Kjenner meg litt våryr jeg:) Er litt ekstra glad i og stolt over den lille karen som på bildet under ser småforfjamset på et villsvin i bånd mens han prøver å bestemme seg for om dette er en rar hund eller en litt spesiell katt, og litt ekstra forelsket i eieren av fanget på bildet over:) Det var i det hele tatt mye smil og latter å se i byen i dag. Og mye kjærlighet. Litt varme gjør helt klart oss nordmenn godt:)


Ferske rundstykker med hjemmelaget jordbærsyltetøy fra United Bakeries, strålende sol, glitrende hav, et barn som sover søtt i vognen sin og et fang å ligge i - jeg synes ikke man kan be om stort mer. Litt høy på livet i dag - nesten godt det er mandag i morgen:)

Håper du som er innom er litt høy på livet du også!

2 kommentarer:

  1. Hehe, skjønner han godt jeg.
    Villsvin er jo ikke akkurat vanlig midt i byen.
    Vi var en tur på Løkka i dag. Markedet ved Blå er jo bare helt fantastisk :)
    Og vi var ikke alene på Aker Brygge verken i går eller i dag..
    Deilig at solen er her igjen. Og det er meldt at den skal være her helt til fredag.
    (typisk om den forvinner til helgen igjen..)
    Ønsker deg en fin uke :)

    SvarSlett
  2. Ferske rundstykker med hjemmelaget jordbærsyltetøy fra United Bakeries, strålende sol hadde jeg også, men mangler barn og havet der jeg er. MEn ellers fantastisk å kjenne at våren er her og at solen fyller opp solskinnsreservene som er tomme etter en lang vinter!! Våren er her! HURRA!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)