fredag 19. mars 2010

sannheten..

Om få minutter legges leiligheten vår ut for salg. Iiiik!
Tenkte jeg som lovet kunne legge ut bildene som ble tatt i går, men nå kjenner jeg prestasjonsangsten komme snikende:) Det er liksom noe helt annet å vise små bloggifiserte glimt av redet sitt. Nå kommer plutselig hele sannheten på bordet... Nuvel, leiligheten skal jo vises til det jeg håper er en hel haug med leilighetskjøpere på finn.no uansett (med fet lommebok og en uhelbredelig trang til å by en god del over takst - lov å håpe), så da må jeg da tørre å vise den frem her også:)

Jeg elsker balkongen vår. Den har sol hele dagen, så her soler jeg meg om dagen og griller om ettermiddagen, og om kvelden etter at Lille w har lagt seg bærer det som regel rett ut på balkongen igjen da også. Viktig å få med hver eneste lille solstråle for å sikre fulle energilagre før neste vinter:) Du ser Holmenkollåsen rett frem, men den nye fine hoppbakken vår er desverre skjult rett bak pipen på det bakerste bygget. Dustepipe:)


Nå begynte jeg å skrive 'Gangen vår', 'Kjøkkenet vårt' osv. som introtekst til hvert av de neste bildene, men det så så platt ut at jeg heller tror jeg lar bildene tale for seg selv. Et toalett og en vask bør jo for eksempel være en relativt grei indikasjon for de fleste om at det er et bad vi snakker om, så jeg satser på at tekstminimalisme fungerer best i denne sammenheng (jeg ønsker meg selv lykke til - foreløpig og vanligvis skriver jeg alt for mye om veldig lite!)












Dett var dett! Det er jo ingen villa akkurat, men du og du så lykkelige vi har vært her!

I kveld skal jeg i bursdag til en av de nydeligste i verden. Jeg gleder meg selv om formen ikke er på topp. Bihulebetennelse og fest går kanskje ikke helt hånd i hånd, men det får ikke hjelpe. I kveld er det kvalitetstid med venninner, kjole og alt for høye sko som gjelder (må bare være sta nok vet du, og der svikter jeg ikke:)

Håper helgen din blir nydelig!

Stor klem

7 kommentarer:

  1. Fin leilighet. Lykke til med visninger og forhåpentligvis salg :)

    SvarSlett
  2. Lykke til med boligsalget. Og håper du får en flott venninekveld til tross for kranglete bihuler:-)

    Hilsen Marianne

    SvarSlett
  3. Først må jeg bare si at jeg er uenig i at du skriver alt for mye om alt for lite!!
    Jeg synes du skriver akkurat passe!! Alltid gøy å besøke bloggen din!

    Bildene av leiligheten var kjempefine! Ser at du har lagt mye arbeid ned i rydding og "pynting".
    Stilrent, gjennomført og flott hadde dere det!
    Forstår godt at det er vemodig å selge noe slikt...

    Håper du koser deg på høye hæler i kveld!
    Her er det sofaen, sjokolade, tv, blogging og hekling!:)

    SvarSlett
  4. I think your apartment is simply gorgeous and i hope that many people with fat wallets rush in with wonderful offers. I have to say that they could not fail to be wowed by these wonderful pictures. Masses of luck with it all. If it had one room more we would move in tomorrow!
    It is always such a pleasure to visit your blog and i think because you write from the heart that shines through and it gives those of us who read it so much. Thank you for sharing it all and wishing you a very happy weekend too.

    SvarSlett
  5. Så koselig leilighet dere har, forstår godt at det blir vemodig å skulle forlate den.

    Det ligger en aldri så liten award til deg inne hos meg.

    Ha en flott kveld med feiring!

    Klem, Line.

    SvarSlett
  6. Kjempefine bilder av en nydelig leilighet!
    Lykke til med salget:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  7. Nyyydelige leilighet!
    Lykke til med salget!!! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)