onsdag 3. mars 2010

Is ..

Siden jeg ønsker at folk skal bli bittelitt glade av å titte innom bloggen min, bør jeg helt klart ikke utbrodere hva jeg synes om eiendomsmarkedet i Oslo for tiden. Men la meg si det slik; jeg har spist en slik i dag (verdens desidert beste iskrem, og jeg har spist en del is, så jeg burde vite!):


Den hjalp litt. Lovet meg selv å ikke klage på bloggen, men tillater meg å nevne i smug at den ene leiligheten vi ville ha gikk 1.000 000 over takst. Hallo?

Jeg liker så godt denne: ..


.. La oss håpe den gjelder oss som har mistet troen på eiendomsmarkedet også:)

Nu vel. I morgen kommer atter en dag og solen vil skinne osv osv. Klisje eller ikke - det stemmer jo heldigvis:)

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Er det mulig????
    Det må da være en elendig einedomsmegler som kan sette så feil prisantydning!!!
    Tipper selgerne er happy da...
    Men kjedelig for dere:(
    Ikke gi opp! Før eller senere er det deres tur:)

    Isen så nyyydelig ut!!
    Aldri sett den før!
    Tipper den uansett ikke er å oppdrive her ute på bondelandet:)

    SvarSlett
  2. 1.000.000 over takst???? Det fortjener definitivt en is. Og hadde du spist to hadde jeg skjønt det da å....

    Bedre lykke i morgen kjære du, den rette leiligheten dukker nok opp når dere minst aner det. Akkurat slik kjærligheten gjør :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)