tirsdag 16. mars 2010

gamlis

For nøyaktig 32 år siden i dag fødte denne vakre kvinnen denne ikke fullt så vakre lille bollen (jeg ble kalt stjernegris da jeg var liten - Kan du tro..?)


Bursdager har liksom aldri helt vært min greie. Før nå! I dag våknet jeg opp med verdens største smil og kjente at denne dagen var litt spesiell. Den er jo litt min. I kveld blir det kake og kos. I dag nyter jeg bare å være på jobb og samler så mange klemmer jeg bare klarer. Jeg liker klemmer kjenner jeg - burde bli obligatorisk med minst et par hver dag!

Helgen på fjellet var helt nydelig! Forkjølelsen nekter å gi seg og jeg snufser fortsatt verre enn da jeg så Titanic første gang (og vi snakker ung romantiker som var en hårsbredd unna å trenge akutt krisehjelp da 'Jack' forsvant ned i havet - bare så vi vet hvor lista ligger), men det spilte ingen trille. Vi koste oss glugg ihjel allikevel. Kort oppsummert: Gode venner, snille barn, god mat, blå himmel og sol, vafler, kakao, blå Swix, rødvin og deilige skiturer på silkeføre. Herlig å endelig nyte snøen, ikke bare sloss mot den!

Nyt dagen! Det skal jeg:)

11 kommentarer:

  1. Håper at du får en herlig bursdag, søte deg! Unn deg selv litt luksus:-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer SÅÅÅ mye med dagen!
    Synes nå du var ganske så søt som baby jeg da;)
    Jeg må le når du forklarer hvilket snufsestadie du er på, hihi!!!

    Så deilig med en tur på fjellet, ingenting er bedre...
    Her føler jeg at vi bor i et isolat. Feber og diaré hos de små er ikke å anbefale...

    Nyt dagen, den er DIN:)

    Bursdagsklem fra meg♥

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen - nyyyyt den!

    klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer SÅ mye med dagen!!!
    Håper den blir akkurat slik du ønsker!
    Med mange klemmer, kake og kanskje en gave eller to:)

    Kos deg masse, min venn:)
    God klem!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen kjære tantebarn. Kos deg i deilig solskinn og la deg bli bortskjemt. det fortjener du.
    Hyggelig at dere hadde en fin helg. Dere er noen fine jenter.

    Klem fra tante

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse med dagen!

    Kos deg med kake, kos og alt som hører dagen med.

    Klem, Line :)

    SvarSlett
  7. Hipp hurra for verdens aller beste Anita!! Strålende jenter fortjener strålende bursdager og det håper jeg du får idag:)

    Stor, stor klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer masse med dagen :)
    Håper du nyter den.
    Klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med dagen, håper du har stor kost deg.
    Ta det med ro, du blir nok helt frisk snart.
    kos

    xxx

    SvarSlett
  10. Gratulerer med dagen på etterskudd! Du har en koselig blogg som jeg ofte titter innom. Ha en fin dag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)