torsdag 11. mars 2010

Fridager

Livet med liten knert i barnehage har virkelig gikk immunforsvaret til den lille familien vår noen gode utfordringer denne vinteren. Etter å ha snufset meg gjennom de siste dagene på jobb, kapitulerte jeg i dag og dro min snufsete og feberhete kropp hjem fra jobb lenge før planlagt. I døren hjemme møtte jeg ingen ringere enn min kjære; like feberhet og snufsete han også. Jaja, vi får håpe på lynrask recovery:)

Med bomull i toppen og blytung kropp flommer jeg ikke akkurat over av kreativitet for tiden, noe bloggen min bærer stusselig preg av. Men jeg kommer tilbake etter helgen. Først skal jeg ha noen dager fri. Helt fri!
Flere ganger hvert eneste år har jeg og 3 gode venninner reist på hytteturer sammen og kost oss stort. I mange år var det bare oss 4, men etter en stund traff kjærligheten oss i hodet en etter en, og i de siste årene har vi vært 8 på tur. Siden denne doblingen var så vellykket så vi ingen grunn til å stoppe der, og vi har siden sist gjort vårt beste for å bli enda fler. Vi har vært flinke. Denne gangen er vi 12 på tur. 8 store og 4 bittesmå:) Jeg gleder meg! Må bare bli frisk først i en fei. Men det blir jeg jo! (kryyyysse fingre).

I mangel av egne flotte bilder, legger jeg ved noen rosa som gjør meg glad. Pikedrømmer:)






Håper du får en deilig deilig helg! Jeg krysser fingre for fint vær, super form, god mat, lange skiturer, masse kakao og masse kvalitetstid med venner. Vennehytteturer er gøy:)

Stor klem

Bilder fra Blossomandbloom - We heart it 

5 kommentarer:

  1. Åååå lengter jeg tilbake til hytta også, kos eg masse!
    kos

    xxx

    SvarSlett
  2. God bedring! Flotte bilder du viser her!

    Det ligger noe til deg inne hos meg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Ånei, ånei, nå har dere vel for lengst fått deres dose med sykdom synes jeg.... Håper formen er mye bedre idag og at dere er klare for tur!

    Krysser fingre og håper dere får en super helg med store og små:)

    SvarSlett
  4. Nydelig blogg du har:) Er innom her for første gang, men ikke siste. Legger meg til som følger!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)