onsdag 17. mars 2010

Heldig

Første dag som 32-åring er snart tilbakelagt. I dag har jeg hatt tid til å tenke over at jeg jammen har blitt enda et år eldre, og at jeg muligens ikke kan kalles noen ungfole lenger. Men jeg har også hatt tid til å kikke litt på gavene mine, og tenke at det jøyemeg er morsomt med bursdag allikevel ..


Aller mest heldig kjente jeg meg dog da jeg satt og kikket gjennom bildene fra helgens hyttetur. Å så glad jeg blir når jeg ser verdens minste lille mann hoppe og sprette av glede nedover veien. Fine mennene mine:)


Godt å føle seg litt heldig midt i knaskingen av antibiotika. M og jeg har bihulebetennelse begge to, vi har samme symptomer, og har fått samme medisiner. Allikevel er det ikke helt uventet bare han som er i akutt fare for å dø innen dagen er omme! Han har allerede lagt seg og passet på å takke for et godt liv sammen før han tuslet saakte til sengs - bare sånn i tilfelle.. Sukk:)

Ha en fin kveld:)

6 kommentarer:

  1. Hehe, menn blir jo mye sykere vet du:)
    grattis med overstått!
    Natti natt.
    Klem

    SvarSlett
  2. Ååå, jeg fikk ikke med meg bursdagen din i går! Gratulerer med overstått, søte deg! 32 er ingen alder (sier 33-åringen;) Godt å høre at dagen var fine, herlige bidler av både guttene dine og gavene dine! God bedring til deg og den døende mannen!(kjenner igjen den..;) God klem H

    SvarSlett
  3. Det er godt å føle seg heldig!
    Og ut fra collagen å bedømme, ser det jammen ut som om du har fått fine gaver:)

    Kjedelig at dere er syke da. Spesielt for mannen:)
    Det er rart hvor elendige de blir altså...
    Omtrent samtidig som jeg hadde termin med førstemann, skulle mannen på den årlige kontrollen hos bedriftslegen. Der visste han at han måtte ta en blodprøve.
    Og i ukene før var det mer snakk om denne blodprøven enn fødselen jeg skulle gjennom! Tror seriøst han mente at han hadde det verst!
    Hihi:)
    Slik er det å være mann:)

    Håper du får en fin dag!

    SvarSlett
  4. Oi oi oi! Converse??!! BRA! Nå snart både til lten og stor! Et lite tips fra sykepleieren her; Drikk Biola! Dere som har hatt så mye omgangsyke trenger ikke enda en runde med diare! Får gjerne det ved bruk av antibiotika! Da er Biola bra å ha! God bedring! Klem LCC

    SvarSlett
  5. He he, ja er det ikke merkelig hvor syk disse mennene blir når de er syyyyyyke? Håper dere kommer dere fort tilbake til det gode gamle og gratulerer så mye med dagen som var :D Synes ikke du er så voldsomt gammel jeg da, men det er kanskje fordi jeg faretruende raskt nærmer meg det o så store 30 tallet selv og trøster meg med at det ikke er så gammelt å ikke tilhøre tjueetellerannet gruppen? *lol*

    SvarSlett
  6. Gratulerer på etterskudd! :)
    Og goood bedring til dere begge...
    Kjenner igjen den syyykeste mannen, hihi ;)
    Fiiin kveld til deg! Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)