mandag 29. mars 2010

Dressy

Av mange svakheter tror jeg min svakhet for kjoler må være den aller største:) Eneste problem for knotter som kan føle intens glede av å se eller ikle seg volumiøse kreasjoner i duse pasteller og florlette stoffer, er i grunn mangelen på anledninger. En uke inneholder fort litt for mange hverdager, og jeg blir slett ikke invitert til så mange ball som jeg planla da jeg var gryende prinsesseemne som liten (noe må ha gått alvorlig galt på veien!). Da er det godt det finnes bilder som disse..







Èn gang i livet har jeg virkelig hatt muligheten til å kunne dra på skikkelig og ikle meg en prinsessedrøm av dimensjoner. Ingen ble derfor mer overrasket enn meg selv da jeg etter utallige kjoleprøvinger endte opp med en klassisk brudekjole totalt blottet for bløtkaketendenser:) Litt prinsesse følte jeg meg uansett. Riktignok bare for en dag, men allikevel.. :)


Håper dere nyter påskedagene! Den dårlige samvittigheten etter ivrige og grådige påskeegg-dypdykk de siste dagene (les ukene) ble litt lettere etter en superøkt på SATS i sted. Føltes deilig!

Nu - tilbake til påskeegget:)

Bilder fra We heart it

2 kommentarer:

  1. NYDELIGE bilder! Den som kunne ta på seg noe slikt! Og være så vakker....
    Nydelig brud du var! Noen ganger tenker jeg at det er trist at bryllupsdagen er forbi... Tenker på alle årene da jeg gikk og drømte om hvilken kjole jeg skulle ha.... Hva skal jeg drømme om nå, liksom?
    Min garderobe er for tiden tommere enn den noen gang har vært. For øyblikket går jeg rundt med en tights med hull på det ene kneet. Da er det kanskje på tide å kjøpe en ny??:)
    Skulle mer enn gjerne kjøpt utallige nye klesplagg! Det beste hadde vært en tur til London med lomma full av penger:)
    Men nå er det slik at ungene blir prioritert først. Og det er mer enn nok utgifter med nytt hus... Så da er det liksom tomt på kontoen lenge før jeg setter beina inn i en klesbutikk:)

    Så må jeg jo si at jeg er imponert over at du har giddet å lese gjennom hele bloggen min:) Det er vel omtrent et år siden jeg begynte, og det har jo blitt noen innlegg:) Mange av de er nok særdeles uinteressante:)
    Det er mye som er flott med å bo på landet! Utsikten og husstørrelsen er kanskje noe av det beste!
    Oslo fortoner seg jo som en storby for meg! Men dersom jeg kunne tatt med meg huset og utsikten over til Stavangersiden, så hadde jeg nok gjort det!
    Du kan jo bare tenke deg hvor få anledninger det er til å ta på seg en ballkjole når man bor på et slikt sted som dette:)

    Nå regner jeg med at du sitter og koser deg med påskeegget ditt!
    Livet er til for å nytes, vet du:)
    Og du har jo til og med vært på Sats og forbrent noen kalorier! Her er den eneste formen for trim de skrittene jeg tar for å komme bort til skapet hvor godteriet er:)

    KOS deg!!!:)

    SvarSlett
  2. Ser min søster har sagt sitt ovenfor her :) Må vel være den lengste kommentaren jeg har sett:) Du har nok "fengslet" oss begge med din nydelige blogg!

    TUSEN TAKK for utrolig hyggelig kommentar inne hos meg! Er nok den beste hittil! Jeg trykket meg self. rett inn på din blogg, og har sittet og lest siden. Rett inn på favoritter havnet du forøvrig også :)

    Fortyllende kjoler ovenfor her foresten!
    Og siste bildet av deg var intet unntak :)

    Liker så godt designet på bloggen din! Så lyst og fint. Ser jeg må hente litt inspo her inne :)

    Bra at du fant fram The Hills og The city episodene :)! Timene flyr når man bare setter igang med de :)
    Når du er ferdig å se alle, må du benke den foran dataen hver uke igjen etter 27 april. Da kommer de nye episodene !

    Kan også anbefale "the rachel zoe project" ( ligger link på bloggen min)
    Mye drama og gøy der også :)

    Ble visst noen ord fra meg også.. ligge nok til familien at vi ikke klarer å fatte oss i korthet :)

    KOS deg masse i påsken :)! Å nyt påskeegget uten dårlig samvittiget! Lenge til bikinisesong enda :)

    Klemmer!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)