tirsdag 9. mars 2010

Grace

Jeg elsker bøker som både lærer meg noe om personer jeg fasineres av, og som samtidig kan inspirere meg gjennom vakre bilder. Jeg ble med andre ord kjempeglad da kusinen min kom med denne vakre boken om Grace Kellys liv, pent innpakket for en stund siden. Jeg elsker den, og det er ikke få ganger den har ligget i fanget mitt og gledet meg med gode historier og fantastiske bilder.



Jeg har forøvrig aldri kjent noe særlig ønske om å være en flue. Hvis jeg allikevel skulle hatt en dag som flue, ville jeg brukt den på å sitte på veggen i dette rommet og prøvd å snappe opp så mange inntrykk som som bare en flue kan (?). I dette rommet sitter nemlig kollegene til Grace i MGM studio, og det var ikke heelt ukjente navn hun jobbet sammen med. Her sitter blant andre Fred Astaire, Clark Gable, Ava Gardner, Judy Garland, Katharine Hepburn, Gene Kelly, Angela Lansbury, Janet Leigh, Ginger Rogers og Frank Sinatra. Det er bare meg som mangler! 


Vakker brud!


Vakker mor!

Vakker bok!

Ha en fiin kveld! 

3 kommentarer:

  1. Åh, som jeg måtte le av det bedårende forrige innlegget ditt *lol*

    Denne boken kunne jeg tenke meg selv ser jeg. Jeg har allerede en biografi om Audrey Hepburn liggende på ønskelisten, jeg tenkte egentlig å kjøpe den for en stund siden men endte opp med å kjøpe et par Audrey filmer istedet. Jeg eeeeelsker gamle filmer fra 40 & 50 tallet. Da er jeg i himmelen :)

    SvarSlett
  2. I know what u mean.. ♥
    kos

    xxx

    SvarSlett
  3. Mm denne boken må jeg absolutt få tak i. Jeg er så fasinert av Christina Onassis jeg - helt fra jeg var liten..
    Natti natt.
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)