torsdag 28. juni 2012

Om å sove godt

Aldri hadde den gamle sengen vår føltes så liten som da vi plutselig en natt lå fire stykker i den.  Da sengen i tillegg hadde sett sine bedre dager og M og jeg nærmest måtte tjore oss fast i hverandre for å ikke rulle ut på hver vår side, var det i grunn bare å begynne å navigere seg rundt i det som skulle vise seg å være en jungel av senger og madrasser. Etter å ha gått meg bort et par ganger og kvalifisert meg til verdensmesterskapet i googling, falt valget til slutt på en kontinentalseng fra Jensen. Nå er første natt tilbrakt i vidunderet som får det store soverommet vårt til å virke ganske så lilleputt, og jeg har aller mest lyst til å gi den en klem. Et gryende kjærlighetsforhold er helt klart i gjære!



Fin torsdag!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med vidunderet i hus! Herlig at den var så god å ligge i :) den SER veldig god ut også ;)

    SvarSlett
  2. Fin seng! Kan jeg spørre hvor mye den koster?

    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  3. Hei Kristine, Skeidar har kampanje på senger nå så vi fikk vår Jensen Nova Plus seng for 14.000 inkludert hodegavl:)

    Anita

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)