onsdag 25. november 2009

Tea Time

I går tok mine danske kolleger meg med til et fantastisk lite sted. Tesalongen Tea Time ligger i et lite kjellerlokale på Nørrebro, og når man kommer inn i de små stuene føles det litt som om man har reist tilbake til en annen tid.







Tesalongen var fylt med gamle satengpolstrede sofaer, store gullspeil, små lekre interiørdetaljer, gamle bilder og med mat som var like innbydende for øyet som for ganen. De serverte alt fra hjemmebakte scones med lemon curd til sandwitcher og et vell av ulike kaker og cupcakes. Det var kjærlighet ved første blikk!







Hvis du skal innom København anbefaler jeg veldig en liten tur innom. Salongen ligger i Birkegade 3, og er oppe hver dag til kl 18 bortsett fra mandager.

Ha en fin onsdag!

Foto: Tea Time

2 kommentarer:

  1. Det så ut som et sted helt etter min smak, takk for tips, enda en grunn til å dra til København snart:)

    Tusen takk for superkoselig lunsj idag - som alltid. Vi snakker på innpust og utpust og burde nok hatt en titimers lunsj:)

    Ha en strålende kveld, søte du! Stor klem fra meg

    SvarSlett
  2. I'm not sure exactly why but this blog is loading very slow for me. Is anyone else having this issue or is it a issue on my end? I'll check back later and see if the problem still exists.
    Feel free to surf my blog - rent apartments in santa monica

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)