mandag 16. november 2009

I wish ....

Årets julebordsesong nærmer seg med stormskritt! Jeg gleder meg stort og har et par nye antrekk hengende klare i skapet, men det skader vel ikke om å drømme litt om det perfekte julebordantrekket likevel.. 

                                           Kjole fra Fendi, 9676 NOK, fra net-a-porter.com
                                           Kåpe fra Kelly Ewing, 1750 NOK, fra coggles.com
                                           Pumps fra Steve Madden, 489 NOK, fra nordstrom.com
                                           Veske fra Chanel, ca 18.000
                                           Topaz øredobber, 1659 NOK, fra vivre.com

Litt sommerlig kanskje, men det får ikke hjelpe - jeg elsker det!
Polyvore.com kan man sette sammen sitt drømmeantrekk og velge fra øverste hylle. Farlig gøy, selv om antrekket jeg har satt sammen nok endte på en vel stiv pris...Men fint er det!

God mandag!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)