onsdag 18. november 2009

Girly girl

Jeg har noen ganger lurt litt på hvordan jeg ville innredet hjemmet mitt hvis det bare var for meg....



Ville jeg malt gulvet hvitt og sovet som en prinsesse i rosa drømmesenger?

 

Ville jeg gått kledd i rosa tylldrømmer og sett ut slik når jeg sov?

 
... eller slik?



Ville jeg ha satt av et helt rom til klesskap for å få plass til alle de fantastiske klærne jeg selvfølgelig ville hatt råd til siden det bare var meg?




Ville jeg kun spist cupcakes eller mat formet som små rosa mesterverk?



Sannsynligvis ikke....
... men det hadde vært gøy for en dag:)

Bildecollage 1: We heart it, Bildecollage 2: Country Living og LivingEtc, Bildecollage 3 og 4: We heart it, Bildecollage 5: J.Crew Creative Director's hjem og Ebba von Sydows hjem, Bildecollage 6: Polly Wreford, Bildecollage 7: Kylie Lambard

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)