lørdag 10. oktober 2009

I dag er det 12 år siden jeg møtte deg..


Du er
Kyss på pannen klokken 6 om morgenen,
Telefonsamtalen som bare sier "jeg elsker deg".
Kjælne berøringer når ingen ser på..

















Du er
Ømme ord som bare er ment for mine ører,
Smil som får meg til å føle meg varm og kjælen.
Salte tårer gjemt bak lukkede øyne..

















Du er
Et varmt ullteppe på den kaldeste vinterdagen,
Svarene på spørsmålene jeg aldri stilte.
Styrke og sårbarhet blandet sammen i ett.

















Du er
Mitt sikre sted når verden er slem
Mitt sikre sted når verden er god
... Du er alt jeg behøver

















Jeg elsker deg for alltid!

(Et lite utdrag av talen jeg holdt til M på bryllupsdagen vår:)
Alle foto er tatt av Eva Storm Hanssen fra Moment Studio. Anbefales med hele mitt hjerte!

3 kommentarer:

  1. Så nydelig, Anita!!
    Hilsen din ivrige leser ;)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Grattis med ny blogg:-)
    Min ligger litt brakk om dagen i påvente av tid og energi, men det kommer bedre tider*s*

    Nydelige bilder og ord!!
    Blir helt varm i hjertet, og kan konstantere nok en gang at størst av alt er kjærligheten:-)
    Magisk...

    Ha en flott helg alle tre, så håper jeg vi sees om ikke så alt for lenge!

    klem Anki

    SvarSlett
  3. Nyyyyyydelige bilder og ord!! Ble helt rørt jeg, er jo i virkelig bryllupsmodus om dagen.. men talen har jeg ikke begynt på...

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)