torsdag 29. oktober 2009

Prosjekt hytteutbygging

Jeg kan ikke huske en eneste påske jeg ikke har tilbragt på hytta vår, som ligger idyllisk til på grensen mellom Gudbrandsdalen og Jotunheimen. Hytta ble bygget av mormor og morfar på 80-tallet og gitt videre til oss for noen år siden.  



Å, som jeg elsker å komme opp til hytta en fredag ettermiddag til dette synet. Hvis mamma og pappa har reist opp før oss pleier de å lage islykter og tenne fakler for å gjøre det litt ekstra koselig for oss nyankomne.



Hytta har helt grei standard med elektrisitet og vann, men skal nå endelig få en skikkelig oppgradering. Hytta skal bli 40m2 større, og det skal bygges nytt kjøkken, nytt bad, 2 nye soverom, bod og badstue. Jeg gleder meg som et barn til hovedarbeidet er ferdig slik at jeg kan begynne med interiøret, og jeg samler for tiden det jeg kan av inspirasjon.

Blant favorittene i inspirasjonsmappen min er disse bildene fra Slettvoll. Så gjennomført og lekkert at jeg får lyst til å ta på koseklær og flytte rett inn:) 







Ha en fin torsdag!

1 kommentar:

  1. hei igjen.. så fine bilder.. er ikke slettvold bare lekkert... sukk.. skulle gjerne hatt alt jeg, det er bare lommeboken som sier stopp der.. så flott at du har begynt å blogge med det store hytteprosjektet på gang.. altså det er noe med en hytte.. det må jo bare bli kos uansett det.. ønsker dere en deilig helg, og prøv ut cupcakes, eller siden som heter www.detsoteliv.no for flere godsaker.. feks oreobrownies.. det baker jeg ofte.. veldig enkelt og fantastisk godt.. god klem til deg og takk for søt hilsen..

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)