søndag 4. oktober 2009

Første innlegg (kreativt!)

Jeg skulle IKKE ha min egen blogg! Bloggere må ha et veldig stort ønske om å bli sett har jeg tenkt. Misforstå meg rett, jeg elsker blogger og jeg har fulgt mange nydelige fashionistar og interiørelskere gjennom deres blogger de siste årene, men en egen blogg - det skulle jeg ikke ha!


Så her sitter jeg da..og lurer på hvorfor i all verden jeg sitter og skriver et blogginnlegg i min egen blogg, oppkalt etter min lille hjertesten. Hva skal jeg skrive om og hvor mye skal jeg vise fra mitt liv..? Jeg tror veien får bli til mens jeg går...og jeg starter vandringen....NU!

1 kommentar:

  1. Dette var jo litt på tide da frøken! Du ER jo en blogger! Husk at selv om det ikke alltid skrives kommentarer så blir ting sett! :) Dette var en veldig fin blogg, i skjønn Anita-stil! :) Lcc

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)