onsdag 7. oktober 2009

Bildevegg


Bilde: Martha Stewart

Det har alltid vært ett eller annet som liksom har manglet i sofakroken vår. Jeg har ikke helt klart å sette fingeren på hva denne mangelen består av, men nå tror jeg jammen jeg har funnet roten til det onde; Jeg mangler en bildevegg!




















I dag har jeg et flott bilde malt av Solveig Skogseide bak sofaen, men her kommer det desverre ikke helt til sin rett. Det er kanskje å håpe på mirakler, men jeg tror altså at en bildevegg vil gi stuen det nødvendige løftet den så sårt trenger. 


Aller best liker jeg denne måten å sette opp bilder på; der bildene har forskjellig form, farge og størrelse, og er satt tilsynelatende tilfeldig sammen (det er ingen ting som tar så lang tid å sette sammen som det som tilsynelatende skal være tilfeldig:)


Synes også det er lekkert med hyller med bilder på, dog kanskje bare i 2 rekker når det skal være i en stue.


Ut på bildevegg-jakt med meg. Jeg så en fin bildevegg på Home & Cottage sist jeg var der så det blir nok første stopp. Jeg ønsker alle mine 0 lesere en nydelig ettermiddag:)

2 kommentarer:

  1. Hei søte du!
    Så koselig å titte på bloggen din idag, her var det masse fine bilder! Både av flott leilighet og nydelige lille familien. Og det er veldig moro å være første følger altså:) Vips var vi inne i denne verdenen vi også!

    Helt enig at bildevegg er en aldri så liten nødvendighet. Har lenge hatt planer om sette opp et par bildelister i stuen, men tror jeg skal vente til vi får et nytt sted. Greit å ikke lage for mange hull i veggen...

    Ha en fin kveld!:)

    SvarSlett
  2. Kan jeg få spørre om hvor du har kjøpt pynteputene du har i sofaen? De var lekkre :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)