søndag 21. november 2010

Smuginnføring..

.. av jul står høyt på agendaen hva angår pusling for tiden (noe jeg desverre nesten aldri har tid til for tiden, derfor euforismen av å finne litt tid i dag). Smuginnføring beveger seg nemlig hårfint utenfor "det er ikke lov til å pynte til jul før det er jul-regelen" fordi dette som sagt gjøres ytterst i smug.

Og hvem kan vel egentlig ta meg for å dandere avdvents-lilla lys litt her og der? Er jo en fin farge jeg liker ellers også.



 ..eller å lage mosedekorasjoner med svibler som kanskje er litt vel julete, men som jeg allikevel gladelig nevner siden de skjuler en liten julekule som helt klart er både unevnelig og strengt forbudt i disse smuginnførings-tider. Men så lenge den ikke synes på bildet er den altså i smug, og derav fullt lovlig. Elsker når jeg kan lage reglene selv!


Reinsdyr kan vel strengt tatt fortone seg som litt julete, og spesielt hvis reinsdyret har rød nese. Det har ikke mitt reinsdyr, og jeg anser det dermed som langt innenfor!


Slik! Første leksjon i hvordan smuginnføre jul uten å bli tatt på fersken er herved gjennomført! At det var en leksjon uten særlig verdi kan jeg være tilbøyelig til å se meg enig i, men det var altså likefullt en leksjon. Mulig karrierevei?

Sov godt:)

2 kommentarer:

  1. Koselige svibler og lys...ja det er lov med smuginnføring:)
    ha en fin dag
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Jeg liker reglene dine ekstreeemt godt.
    De passer meg utmerket. ;) Hilsen en annen snikinnfører...

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)