mandag 4. oktober 2010

Soverom

Tusen tusen takk for nydelige kommentarer i går. Ble glad. Og rørt! Vi koste oss inne i dusteværet som var i går og bakte, hørte på musikk og bare puslet rundt. En herlig søndag. M sendte meg derfor litt forundrede blikk hver gang jeg svinset innom pc'en og kom snufsende tilbake. Men han trengte ikke å bekymre seg. Det var gode snufs:)

Tenkte jeg skulle ta litt bilder fra vårt nye hjem før dagslyset forsvinner helt. Det er jammen ikke lenge til nå. I dag synes jeg det har virket mørkt hele dagen. I går derimot var det i det minste lyst nok til at jeg fikk tatt noen bilder av soverommet. Ikke verdens mest spennende kanskje, men det er lyst og svalt og et godt sted å være. Jeg ber ikke om så mye mer:) Jo forresten, jeg ber om en liten skinnfell ved siden av sengen. Ser først nå at det kunne blitt fint. Ut å shoppe i morgen!




Jeg er generelt glad i Ikea, og spesielt glad i lampeserien Barometer. Koster ingen ting og gjør masse ut av seg. Me like!


Oliventreet er akkurat hentet inn fra terrassen oppe. Det har vokst seg stort og vakkert gjennom sommeren, og har har gitt meg og mine svært lite grønne fingre en god stolthetsfølelse. Så nå er jeg litt nervøs. Trikset er visstnok at treet skal stå lyst og kaldt, at det skal vannes kun en gang i uken og få bladene sine sprayet med vann nesten hver dag. Ikke mindre. Jeg går som dere skjønner vitenskapelig til verks for å redde grønne-fingre-stoltheten min her!


Falt forøvrig litt for denne drivved planken med termometer på. Skulle selvfølgelig helst ha laget den selv men slikt har jeg ikke tid til. jeg driver da tross alt og prøver å redde et oliventre. Slikt tar tid!


So long:)

5 kommentarer:

  1. Jeg liker prioriteringen din! Hvem kan reke rundt i sjøkanten på leiting etter gammel plank når man har en redd-oliventre -aksjon gående!?

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig soverom. Rolig og delikat i fargene. Me like. Jeg har også et oliventre som jeg prøver å redde. Vi får se hvordan det går.

    Ha en fin tirsdag
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Kjære deg

    Aller først, jeg ble så rørt av innlegget om din kjære mamma...
    Det er jo ingen tvil om at du har tatt vare på både store og små øyeblikk, og hun er nok utrolig stolt over å lese hva du skriver om henne.
    For jeg er sikker på at hun ser det...:)

    Og JA, skinnfellen hadde vært prikken over i´en på gulvet deres:)
    Jeg har et innlegg om nettopp det i dag, og min er kjøpt, nettopp
    på IKEA;)

    Og så skrev du jo så fint til meg i mitt forrige innlegg... Ble rørt da også jeg:) Og du er så ekte, og nettopp derfor vet jeg at du mener hver ord.
    Tusen hjertelig takk...:)

    Nyt dagen,
    god klem fra meg

    SvarSlett
  4. Fantastisk innlegg! :) Kjære deg, alle som skrev til deg, ble selv rørt over innlegget ditt.. Det var helt nydelig, og det er stort at du klarte å legge det ut!! Setter stor pris på deg her i blogglandia!

    Nydelige bilder av soverommet! Kjempefint! Veldig bra gjennomført:) Og for et fint oliventre!!

    Ha en fin dag:)

    Klem:)

    SvarSlett
  5. NYDELEG soverom! Og flotte bilder :) Send gjerne over nokre tips om oliventreaksjonen din, viss du finn på noko lurt. Eg har mine 4 her i første etasje no, for ikkje å gløyme å vatne dei. Har så lyst å klare å behalde dei gjennom vinteren!

    Eg fekk inntrykk av at mange kopierte den rosa sløyfa inne hos meg på søndag, og eg har sett fleire innlegg om saka etterpå. Du gjorde noko veldig bra, når du fortalde historia di. Det var sterkt og modig gjort av deg!

    Ha ei fortsatt fin veke!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)