torsdag 7. oktober 2010

IKEA

En rekke nye varer har kommet inn på IKEA i det siste, og jeg synes designerne deres har gjort leksen sin denne gangen. Slett ikke alt jeg har lyst på, men jeg dør ikke av overraskelse hvis noen av disse varene plutselig skulle dukke opp litt her og der her hjemme:)











Samlet sum for alt sammen; 653 kroner. Går an da:)

Kort innlegg i dag. Reiser til Bergen om ca 2 sekunder, og burde selvfølgelig gjort alt annet enn å blogge om IKEA. Fly ned, jobbe jobbe, og fly hjem. Det er hektiske dager for tiden, men jammen er det gøy også:)

Glad torsdag!

  

2 kommentarer:

  1. Masse fine ting fra IKEA ja, jeg digget den strikkede puten! Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Jeg må definitivt en tur på Ikea.
    God tur til Bergen. Snart er det helg og roen senker seg. :)

    Klem fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)