onsdag 6. oktober 2010

Onsdag

God morgen onsdag! Regntung og grå ute. Lys og lett inne. Det kan jeg leve med:)

I kveld er det duket for ny Zumba time. For et par uker siden var det nemlig endelig min tur til å få ristet litt på det som ristes kan. Og for en fantastisk lykkepille av en treningstime!
Jeg elsker å danse, men etter at jeg fikk barn og etter at vi flyttet ut av byen er jeg slett ikke så ofte ute på byen og danser hele natten slik jeg hadde tid til før. Zumba traff meg derfor rett i hjertet. Høyt tempo, herlig musikk og ulike trinn og stiler hele tiden. Vi var visstnok innom ihvertfall caribbean style, salsa, merengue og reggaeton. Ikke lett å holde styr på, men det var jo ikke min oppgave heller. Herlig å bare kunne danse løs, riste, shake, le og kose seg langt over det janteloven ville tillatt deg på et vanlig diskotek. Ren lykke etter en lang dag på jobb:)

Om 2 uker reiser jeg med jentene til Berlin. Hurra! Shopping og champagne står øverst på to-do-listen og jeg kan nesten ikke vente. Øverst på ønskelisten min troner stort sett hele Acne-kolleksjonen. Ingen gjør hverdags-chic bedre enn Acne, og jeg ønsker meg veldig veldig den lysegrå kjolen under. Og Acne Pistols. Og jakken. Og kåpen..og..og..og:) Gøy å ha noe å ønske seg. Håper jeg iallefall finner én ting som gir litt hjertebank og som får bli med hjem. Glede seg. Glede seg:)

Nyt onsdagen!

3 kommentarer:

  1. Zumba rocks! Herlig treningsform altså. Har vært på morgentime i dag og det er en perfekt start på dagen. :) Moro!
    Superlekre klær du viser frem også. Absolutt min smak. Blir gøy med jentetur kan jeg tenke meg. Håper du finner en skikkelig hjertebankting. Det er lykke det.
    Ha en deilig onsdag.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Vi skal nok få til å danse hele natten også! I tillegg til shopping og champagne selvfølgelig - hurra:) Klem S

    SvarSlett
  3. Kos deg masse!:) Zumba høres så gøy ut:)

    Stor klem:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)