fredag 1. oktober 2010

Holtum

Er litt tom i hodet i dag etter en lang uke, så jeg lar disse fantastiske bildene tatt av danske Morten Holtum tale for seg selv. Jeg prøvde å moderere meg litt og plukke ut et par bilder jeg kunne vise, men moderasjon har liksom aldri vært min sterke side. Det er med andre ord bare å lene seg tilbake:)






  




Nyt helgen og fyll den med god mat, god vin, gode venner, gode opplevelser og så mye latter som mulig.

Jeg skal ihvertfall helt klart gjøre mitt beste:)


Alle bilder: Morten Holtum

5 kommentarer:

  1. Nydelige bilder:) Tusen takk for fin inspirasjon:)

    God helg:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Ville bare ønske deg en god helg og si at jeg er på saken ang SoHo Berlin - I will let you know:)
    God helg!!!
    Rikke:)

    SvarSlett
  3. Nei, dette med moderasjon når det gjelder bilder er det jammen flere som sliter med. Jeg fikk nettopp beskjed om at bildekapasiteten min hos Picasa er overskredet faktisk *lol*

    Flotte bilder snuppa. Håper du får en fin fredag kveld ❤

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder...masse herlige detaljer..
    kos deg
    eddaKlemmer

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)