søndag 20. desember 2009

Tavleverksted

Jeg er veldig glad i både krittavler og skilt, men jakten min etter den perfekte tavlen og det riktige skiltet har så langt vært både litt frustrerende og ganske så resultatløs. Tavlene jeg har sett på har enten vært bittesmå eller helt enorme, og de fineste skiltene har vært utsolgt fra alle nettbutikker i lang tid.



Hva annet kan man da gjøre enn å starte egen tavleproduksjon:) Ingenting selvfølgelig -Jeg satt derfor i gang mitt eget tavleverksted i går kveld mens M var på julebord og Lille w sov søtt. Jeg sagde og malte og printet ut ark og skar ut sjablonger og malte litt til. Til slutt satt jeg igjen med 4 tavleskilt og var svært fornøyd med egen innsats!



På den største tavlen min laget jeg en sjablong med en tekst som var på et bilde fra Rockett St George som Kjerstis lykke viste på den nydelige bloggen sin. Jeg elsker teksten og synes tavlen ble fin nok til at den får lov til å bo på den nye hyllen jeg setter opp over sofaen i stuen (min versjon av min etterlengtede bildevegg:)



Neste skilt skal få lov til å bo på kjøkkenet. Og nei, den sier ikke noe om mine enorme kysseferdigheter...:) Kanskje heller om kvaliteten jeg fremviser over grytene...men det går da stadig bedre!



4. søndag i advent! Jeg kan ikke helt tro det, men jeg er ikke så aller verst i rute heller. Alle gaver er både kjøpt og pakket inn. Jeg har bakt mine 3 slag til jul og har vært syk i 4 lange dager slik at jeg er sikker på at formen nå kun kan bli bedre - tror det blir en fin jul jeg:)

Nyt søndagen! Neste søndag er julen allerede over så det er nå vi må kose oss:)

Stor førjulsklem 

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Nydelig blogg du har håper det er ok at jeg legger deg til i listen min! Disse må nok kopieres.. takk for tips!

    Håper dere får en fantastisk jul!

    Tonje♥

    SvarSlett
  2. De ble superskjønne!!! Jeg har sett den everyday i love på Rockett og synes den er råkul! Det var lurt å lage sine egne og resultatet ble knallbra!:) Klem H

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)