mandag 7. desember 2009

Julebord

Dette har vært en julebord-helg av den litt i overkant aktive sorten. Rett fra jobb til tapas, rødvin og dans ut i de små timer med jobben på fredag, til venne-julebord med nydelig mat, humor-galla og bytur på lørdag, til besøk hos pappa, juleshopping og babybesøk (jeg har blitt "tante" - hurra!) på søndag. Det har vært så fantastisk hyggelig, men jammen var det godt å kryppe inn i god-armkroken søndag kveld, sette på en film og spise masse masse julegodt! Følte meg som om jeg var 18 på fredag, 20 på lørdag og minst 80 søndag kveld:)



Jeg har begynt å tenke litt på hvordan mitt eget julebord skal se ut, og tenkte jeg skulle vise tre av mine favoritt-bord fra min etter hvert ganske så store inspirasjonsmappe (måtte jo finne på noe mens jeg ammet, og lille w var en sulten fyr:)
Her ser man jo ikke så mye av selve bordet, men jeg synes stemningen og fargene er så utrolig flott!



Dette bordet er veldig enkelt, men uten å dra den altfor langt mot Rema-reklamene så kan jo det enkle være langt flottere enn det overdådige..også går det jo i hvitt, grønt og sølv, og det slår jo aldri feil:)



Jeg ser bildene går fra ganske overdådig til enklere og enklere her, og det er vel ganske beskrivende for reisen min smak (eller manglende smak - kommer an på øyet som ser:) har tatt de siste årene også. Her har man hentet naturen inn (eller bordet ut, men det er vel grenser for hvor langt jeg kommer til å gå i estetikkens navn). Kongler og lykter, så enkelt, så fint:)



God mandag 

Bilder fra SIA. De to siste husker jeg desverre ikke hvor jeg har funnet.

1 kommentar:

  1. Fine bord :) Ligner nesten litt på bordet jeg dekket i helgen. Haha!!! Ikke helt kanskje men...
    Ønsker deg en fortsatt fin uke :)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)