torsdag 3. desember 2009

Rustikk jul

Når julen står for døren skjer det noe litt rart med oss i den vestlige verden; Alt skal plutselig blinke og glitre i all sin overdådighet, og ting vi vanligvis synes er ganske harry er plutselig helt stuerent. Jeg kan nok ikke påberope meg å være noe unntak - det tok meg noen år før jeg fant en stil jeg kjente var meg, og jeg har vært innom mye rart på julepyntfronten:)



Den aller vakreste julepynten synes jeg må være som på disse nydelige bildene stylet av de Oslo-baserte interiørdesignerne Jannicke Kråkvik og Alessandro D’Orazio. Enkelt, rustikt og utrolig vakkert!



Kjenner jeg får lyst til å gå hjem og slenge en blondeduk nonchalant over en stolrygg og håpe det blir like fint:)



Ha en finfin torsdag!

2 kommentarer:

  1. Veldig fint, men bare vent til lille W. kommer hjem med hjemmelaget julepynt som du bare MÅ ha fremme år etter år. Det ødelegger stilen, men er veldig hyggelig. Vi har fortsatt dorullnisser som ungene laget og de er jo nå 28 og 31 år gamle. Hilsen tante

    SvarSlett
  2. Ødelegger stilen, ja, men jeg tror ingen julepynt kan være mer sjarmerende enn dorullnisser laget av små fingre:)....Dorullnissene skal nok få stå fremme i lille ws eget pyntehjørne/pyntevegg. Dermed kan mor kjøre den rustikke stilen i resten av huset:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)