tirsdag 22. desember 2009

Første jul ...

.. uten kjære Mamma.

I fjor på denne tiden trodde jeg julen aldri noen gang ville bli den samme .. Da svinset mamma rundt med masse energi og med et smil om munnen og laget en nydelig jul for oss som vanlig. Samtidig visste vi at det sannsynligvis var for siste gang. 

I år har jeg lært at mennesker har en fantastisk evne til å reise seg, til å finne tilbake til gleden, til å ta vare på hverandre og holde sammen, til å kose seg og holde på tradisjoner, og til å feire jul med samme barnslige glede som alltid..:)


Jeg ønsker deg en strålende jul og at du feirer den med de du glad i .. det skal jeg. Og hvem vet - kanskje passer en liten fugl litt ekstra godt på oss denne julen :) 

Varm klem

5 kommentarer:

  1. ..og når solen skinner så vet vi hvorfor... Jeg ser henne for meg mer som en svane. En vakker svane! Puss puss til deg, E.C.

    SvarSlett
  2. Så utrolig trist, jeg kan knapt forestille meg hvor vondt det må være. Føler med deg! Høytider gjør det ekstra tungt, familien er sånn ifokus da - på godt og vondt. Håper dere får en fin jul tross savnet. Med barn er det vanskelig å la være å glede seg over julens mange fine sider. God klem til deg med ønske om en fin jul!♥

    SvarSlett
  3. Dette blir en spesiell Jul for oss alle, men spesielt for dere i den aller nærmeste familie. Mammaen din vil alltid være med oss for hun bor i hjertet vårt og har vært med på å skape oss til de personene vi er. Stor klem fra tante

    SvarSlett
  4. Hei snuppa,

    håper du får en fin jul med dine kjære. Julen er tid for ettertanke og til å minnes alt det gode du hadde med mammaen din. Mine tanker er med deg i julen..
    kyss og klem

    SvarSlett
  5. ps!!!
    Takk for nydelig julekort ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)