søndag 27. oktober 2013

Høstmodus

Det er søndag, det er fridag, det er lyst ute, og jeg har hatt noen timer for meg selv i dag. Kan bli blogginnlegg av slikt!


Begynner å komme i ordentlig høstmodus kjenner jeg. Ser det i grunn rundt meg også. Om høsten kommer nemlig alltid samme behov snikende - behovet for å lune det til hjemme; gjøre det litt mørkere og mykere og glamme ting litt opp. Lurer på om M i det hele tatt legger merke til det. At det plutselig står en ny vase her og der..


... eller en ny finfin skinnpute i stolen..


.. at sofaen ser hakket mer discokule ut..


..eller at det stadig står en ny liten lykt eller vase eller dings på fatene rundt omkring.


Jeg tror kanskje han gjør det. Men at han i et rent overlevelses-instinkt ignorer så godt han kan. Smart mann:)


Det er same story hvert år. Ny årstid. Nye impulser. I år liker jeg best en salig blanding av gull, sølv og kobber. Rart det der hvordan jeg begynte å synes kobber var så innmari fint akkurat samtidig med at det ble poppis. Man tror man er så individuell og kul, men så er man jo som vanlig bare et stakkars flokkdyr det går ti av på dusinet. Bæ!


Skinn i oak har jeg likt lenge, men nå på høsten kommer det enda mer til sin rett. Ms ting ved siden av sengen er selvfølgelig rot. Denne derimot er laangt innenfor. Finfin pynt og helt på sin plass.


Et nytt Kate-bilde har også kommet opp i gangen. Har litt girl crush på henne altså. Også går jo fargene i oak og kobber. M har ikke kommentert dette bildet heller, men jeg mistenker at han ikke synes det er det verste man kan ha på veggen. Og så lenge det andre bildet vi har av Kate involverer nipples i storformat, er det kanskje en definert strategi å bare la temaet ligge og ikke gjøre annet enn å undertrykke de mest fårete glisene når han går forbi knoppene:) 


Nå regner det og det er i grunn helt greit. Har vært så mye ute de siste helgene og gjort så mye, så med litt regn kan vi tenne lys og bare kose oss inne med good samvittighet. Fint det og.

Ha en finfin søndag!

4 kommentarer:

  1. Flotte bilder:)
    Herlig og høste opp huset litt, og deilig og ha noen timer for seg selv:)

    Ha en fin kvled ♥

    SvarSlett
  2. fin miks, ja. skjønne farger :)
    jeg så i alle fall den nye vasen - hvor er den fra? :)
    kjempefin

    klem, Åpent^hus

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei, Vasen er fra Zara Home. Bestilte den på nett og fikk den levert på døren et par dager etter:D

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)