søndag 6. oktober 2013

Dobbel terrassedør - endelig:)

Noen som husker maset mitt om den gamle terrassedøren jeg hadde så lyst til å bytte ut..


.. som, spesielt etter at jeg først fikk doble dører på hjernen, nærmest fortonte seg som et øørlite hull i veggen.


Tadaaa! Vips kom naturen og lyset inn i stuen, og jeg finner det nærmest umulig å ikke glise litt fårete når jeg kikker bort på det nye vidunderet.


: D


En nydelig søndag går forøvrig mot slutten, og vi har tilbragt den ute i skogen som så mange andre søndager denne høsten. Årets fineste årstid fortjener å nytes og jeg er ganske flink til å gjøre akkurat det. Godt å roe ned i helgene når turboknappen holdes inne resten av uken.


Nok pc. Nå venter mann og film. Lett valg:)

8 kommentarer:

  1. Dobbel terassedør er så fint,det ønsker eg meg her når vi skal ha ein til terasse der det er kveldsola!
    Høsten er ei fin tid❤️
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Lillian! Fin uke til deg og:)

      Anita

      Slett
  2. Den døra er så fin!! Også gardiner, da :) Det var det vel ikke sist? Ser herlig ut med høsttur. Fine familien :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nye gardiner : - endelig:D Vi ses i morgen søta!

      Slett
  3. Så flott det ble!!
    Lønner seg og mase litt, hihi:))

    SvarSlett
  4. Deilig med doble dører, og det lyset man får inn. :)
    Ha en glad høstdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ble en helt ny stue med alt lyset Anette. Så koselig å se deg her inne forresten:)

      Ha en fin uke!

      Klem Anita

      Slett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)