tirsdag 11. mai 2010

Pjusk

Jeg har omsider sunket ned i sofaen etter en lang natt med en liten mann med omgangssyke på fanget, etterfulgt av en enda lengre dag på jobb. Stakkars lille pjokken min har kastet opp gang på gang det siste døgnet, men selv om det er vondt å se noen så liten være så pjusk, må jeg innrømme at vi har hatt det ganske koselig også.

Lille w er høyt og lavt for tiden og har slett ikke alltid tid til å sitte stille på fanget lenger. I går kveld og i natt har han derimot sittet musestille og takknemlig på fanget mitt mens de små hendene hans har strøket og strøket over armene mine. Vi har sunget, bysset, lest bøker og latt nesene våre berøre hverandre. Det er i slike øyeblikk man kjenner at mammakjærligheten nesten renner over. Føler meg så heldig som har fått lov til å oppleve privilegiet det er å være mamma.

I mangel av bedre ideer legger jeg ganske enkelt ut noen bilder jeg synes er vakre i dag.




Sov godt

Bilde 1: Agnes Lopez
Bilde 2 og 3: Rony Shram

1 kommentar:

  1. Uff, det er så vondt når de er syke...
    Og jeg føler på akkurat samme måte som deg;
    Det er litt godt også, for det er ikke så ofte ellers at man har de sittende så lenge på fanget av gangen som når de er syke, og det er så godt å kunne gi trøsten, da kjenner man at man virkelig er mamma og uunværlig:)

    Herlige bilder...

    Masse god bedring til lille pjusken:)

    Klem fra en annen mamma:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)