tirsdag 29. mai 2012

Helgen via instagram

Da er vi hjemme igjen etter 3 fantastiske dager på Stugan i Grebbestad. Kameraet glemte jeg selvfølgelig hjemme i tåken min, men det var i grunn like greit for da fikk jeg dypdykke ned i Instagrams fantastiske verden i steden. Å si at jeg ble hekta er å ta svært forsiktig i, og dypdykket ser ut til å koste meg. Jeg har nemlig sverget til BlackBerry frem til nå, men til den finnes det jo ingen Instagram-app. Jeg har derfor to valg; kjøpe min egen Iphone eller fotfølge min kjære 24/7 for å stadig knabbe hans slik jeg har gjort denne helgen. Valget står dermed i realiteten mellom å punge ut eller muligens bli skilt, så her må alternativene vurderes nøye. Ikke bare bare å glemme kameraet hjemme altså!

Men her er (litt av) resultatet av mors nye dille. Stikkord for helgen: Solkrem, bikini, is, en is til, lange frokoster og middager på terrassen, tusling langs brygga i Grebbestad, båtturer, vannkrig, krabbefiske og enda en is. Det er SOMMER!




Velger glatt å ignorere at vi nettopp kom hjem til 13 grader og at metrologene lover regn og litt mer regn fremover. De har da tatt feil før. Uansett; Hurra for den flotte uken som har vært. Måtte vi få mange, mange klin like uker fremover.

Fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Så fine bilder! Instagram er brukt neste hver dag her også. :)

    Ha en fin dag,
    Vicky

    SvarSlett
  2. Enig! Mer fint vær bestilles. Så ut som en fin tur, og for en fiiin familie.
    Monica

    SvarSlett
  3. Ser ut som om dere har hatt herlige dager!
    Instagram er gøy!!
    Hva er brukernavnet ditt da? Så skal jeg lete deg opp;)

    Ha en flott dag!
    Klem!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)