fredag 15. juli 2011

Missoni og mer ferie

Jeg har siklet på Missonis puter lenge nå, og siden jeg har flottet meg litt i sommer tenkte jeg at det bare var på sin plass at stuen fikk flotte seg litt den og. Herlige lille fargeklatt!


Ellers fortsetter ferien sin glade gang. Det er lovet mye regn fremover, men det gjør ikke noe. Jeg synes denne sommeren har vært fantastisk så langt, så noen innekvelder med stearinlys og film er ikke å forakte det heller.

Selv om det  å fortsette å sitte med bena diglende fra bryggen frister litt..


..eller å gå på oppdagelsesferd på nye steder.


Men solen må jo titte frem til slutt, noe annet ville overraske meg betraktelig!

Jeg har forøvrig kjøpt meg verdens fineste og svaleste kjole fra H&M i dag til 349 kroner. Jeg elsker H&M!

Fredag! Wee! Etter en hvit sunnhetsuke er det lov med rødvin og litt kos i dag. Kjenner jeg elsker fredager også. Og M og William. Og familien min. Og de fine vennene mine. Og sommeren. Og is! Ah, godt å være litt høy på livet en gang i blant:)

Ha en fin helg!

3 kommentarer:

  1. putene fra missoni står høøøyt på ønskelisten! heldige du!
    god helg og kos deg videre med sommeren!
    fantastisk vakkert paradis innlegg under her!
    sommerklem til deg ♥

    SvarSlett
  2. Grattis med ny pute!
    Tror den er lik min:) Du kommer helt sikkert til å bli fornøyd med den:) Passer overalt:)

    Herlige sommerbilder! Og så fint å være høy på livet da!:)
    Må nok innrømme at jeg ikke er veeeldig fornøyd med sommeren så langt....:( Gi meg ei uke med 25 grader og sol, så skal jeg ikke klage mer:)
    Men så langt har regntøyet vært betraktelig mer i bruk enn shorts....!

    Kos deg med innekvelder og stearinlys!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Fin fin pute og koselig innlegg - som alltid. Deilig å være høy på livet! :-) Her skjer det så mye for tiden at jeg ikke får somlet meg til å lage nye blogglinnlegg, men jeg er innom av og til og titter på favorittbloggene mine likevel. Ha en fortsatt fin sommer ute - eller inne :-) Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)