torsdag 30. juni 2011

Ny kjærlighet..

Tuslet rundt i byen etter jobb i går på jakt etter Lynet Mcqueen effekter til Lille ws bursdag i morgen, og kom hjem med denne (*slår kolbøtte*).


Jeg føler at det er noe overfladisk å dø bittelitt av shoppinglykke, men samtidig er denne så fortjent så fortjent. Denne er for å ha jobbet så hardt denne våren at jeg ikke en gang har hatt tid til å blogge noe særlig!! (bare for å sette ting i perspektiv).


Den er så fiiin! Her henger den i blått på vakreste Hanneli.


Sommeren kom forøvrig tilbake til Oslo denne uken, og jeg har sittet limt fast i sofakroken på terrassen de siste kveldene fordypet i bøkene mine. Elsker å tenne lys, å pakke meg inn i det myke teppet mitt og å forsvinne inn i en god bok. Sist ut var Drømmehjerte som anbefales på det varmeste. Nå avreagerer jeg og koser meg stort med Summer and the City. Herlige sommer:)


I kveld skal det bakes. Lille ws første DBS står i boden med en kjempesløyfe på og vimplene er er hengt opp. Vi nærmer oss med andre ord klare for 3 årsdag. Lille w har telt ned i over tre måneder og er nesten kvalm fordi han gleder seg sånn i dag:)
God torsdag!

6 kommentarer:

  1. you lucky girl, jeg sitter og vurderer frem å tilbake om jeg skal kjøpe meg en Alexa veske til meg selv, just because I'm worth it *smil*

    SvarSlett
  2. Åh!!! Lekker!!! Heldige, heldige du!!!! Og det er klart at du fortjener den!!:)
    Nå fikk jeg fryktelig lyst å oppgradere min garderobe. Helst med både klær, vesker, sko og smykker:)
    Prioriterer jo alltid ungene, huset og fotoutstyr:) Så ser jeg ut som et vrak...:)
    Kos deg med vesken, heldiggris!!:)

    Fin kveld til deg! Klem!

    SvarSlett
  3. M i s u n n e l i g !!!!
    En liten sort en står på min ønskeliste også...
    :)

    SvarSlett
  4. Kjepe lekker veske :)
    Lille w får ha en kjempe fin 3'års dag :)

    - Michaela

    SvarSlett
  5. Jeg er også misunnelig!! Utrolig fin og klassisk veske. Jeg prøver å overtale min bedre halvdel med at det er en investering med en slik veske...men han skjønner det ikke....?! Kan jeg ikke forstår...En slik står øverst på ønskelisten min unasett:)

    Kan tenke meg at lille skatten deres gleder seg til bursdagen sin, er stort med tre årsdag OG sin første sykkel i tillegg, en stor dag for en liten gutt, så herlig!

    Ha en fin helg,
    -Julie

    SvarSlett
  6. Love Love Love! Så klassisk og lekker veske! Kan jeg spørre hvor du kjøpte den? (tør ikke spørre om prisen... Hi Hi :-) ) Ellers er jeg enig i at det er deilig å synke inn i en god bok. "Drømmehjerte" leste jeg da jeg var på reise på Cuba for 2 1/2 år siden, og jeg gråt i bøtter og spann... Fortsatt fin sommer til deg. Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)