tirsdag 28. juni 2011

Malmø?

Jeg kjenner det er liiike før jeg gjør Malmö-borger av meg. Leiligheten til Nina Persson fra the Cardigans ligger nemlig ute til salg nå og vi snakker 173 m2 med perfeksjon. Malmø..Hmmm. Litt lang vei til jobb kanskje, men dog..

















 Klarte ikke å velge bort noen bilder for jeg ble forelsket i alle. Annonsen finner du her:)

God tirsdag! Min er fin på tross av litt trøtte øyne dag. Jeg hadde finfint besøk av studievenninnene mine i går, og vi koste oss med hjemmebakt loff, ferske reker, god aioli og enda bedre Chablis. Litt dårlig vær - veldig god stemning. En good mandag:)

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Flott leilighet, skjønner godt at du sikler litt på den;) Må også si at ditt innlegg om ferien var nydelig, fin tekst og stemningsfulle bilder!
    Ønsker deg og dine en fortsatt fin sommer;-)

    Hilsen Jeanette

    SvarSlett
  2. Fantastiske bilder!!! Åh, den som kunne kjøpt seg en leilighet her, og et sommerhus der:)
    Men vi vanlige dødelige får heller nyte slike flotte bilder, og kanskje bli litt inspirert til å fikse og ordne litt hjemme:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)