fredag 18. februar 2011

Petra Bindel

Det er fredag (hurra!) Og det snør (†‰¤‽!Ð#†). Den siste der var det beste jeg klarte i mangel av en dødningshodetast! Men akk, det er håp. Yr.no lover nemlig sol og fint vær hele helgen, og jeg tenker å nyte hver eneste lille solstråle. Jeg ser for meg hvite vidder (les skogen og jordene rett ved der vi bor), shades på nesen, og meg flyvende gjennom løypene med gnistrende teknikk (manglende innsikt over egne talenter er helt tillatt på min blogg!)

Men aller først noen herlige inspirasjonsbilder fra en av mine desiderte yndlingsfotografer; Petra Bindel.
Frem med fargene! Det er snart vår!











Nyyyt fredagen!!

:)

3 kommentarer:

  1. Hei,
    Ville bare legge igjen et spor etter meg, er ofte innom og synes du skriver så fantastisk! Blir alltid glad av innleggene dine, og må trekke på smilebåndet støtt og stadig:) Nydelige bilder og hjem har du også!

    God fredag og helg til deg også;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Jeanette, nå ble jeg veldig veldig glad:)

    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Hei Anita
    Så herlige inspirasjonsbilder du viser, alltid koselig å titte på slike flotte bilder :) Er også veldig enig med deg ang Behati Prinsloo, flott modell og fantastiske klær ♥ Syns heller ikke skoene og veska er var så fine :) Flotte bilder… Ønsker deg en strålende helg, kos deg videre i kveld. Klem fra Mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)