lørdag 15. januar 2011

Hjelp

I dag kunne jeg veldig gjerne trenge litt hjelp. Bildevegg-fundering står nemlig øverst på funderingslisten i dag, og da snakker vi altså ikke bare småfundering, men grubling av verste sort. Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg er på rett spor for å lage en fin bildevegg eller om resultatet bare blir rart. Lov å spørre om noen av dere har noen synspunkter? Jeg har tenkt til å endre på en del av motivene, men dette er rammene jeg har liggende nå og som jeg også følgelig har tenkt til å benytte. Kan det funke mon tro?






Lørdag. Og nitrist vær. Men det gjør ingen ting. Vi storkoser oss inne og snart skal vi ut i hagen og lage snøhule av kjempehaugen M lage da han tømte terrassen vår for snø i går. Gleder meg jeg. Ser naturligvis for meg spir og kanskje en vimpel og har ikke uventet enorme ambisjoner. Spør meg om 2 timer så kan det være at jeg som vanlig har endt opp med et hull i bakken med noen snøballer rundt. Men jeg gir ikke opp..:)

Ha en herlig lørdag!

6 kommentarer:

  1. jeg synes nr 3 er fin!
    det er jammen ikke lett å arrangere bildevegg...
    selv ga jeg opp og hang opp tre bildelister i steden. da kan jeg bytte ut akkurat når jeg vil, uten at veggen blir full av hull.
    her kan du se hvis du vil
    http://beatehemsborg.blogspot.com/2010/04/bildeveggen-er-pa-plass.html

    kos deg med lørdagsprosjektet (både inne og ute!)

    klem beate

    SvarSlett
  2. Nummer 2, helt klart.
    Nydelig sammensatt og det utgjør et "rent" uttrykk
    Min mening da :)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  3. Min stemme går til alternativ 3 :)
    Lykke til!

    SvarSlett
  4. Jeg likte også nr tre best men synes det gjorde seg veldig med den & tegnet også...så jeg ville tatt utgangspunkt i nr tre og lagt til & tegnet:o)

    Foresten-i helgen har jeg bakt "vanilla cupcakes" og "gullrot cupcakes" som jeg fant oppskrift på her på bloggen din! De smakte rett og slett fantastisk begge to men gullrot varianten vant definitivt hjertet mitt! Blir absolutt ikke siste gang de blir laget her i huset! Tusen takk for flotte oppskrifter:o)

    SvarSlett
  5. min favoritt er nok nummer 2! :)
    vanskelig. Jeg også en bildevegg, men den er bare "klasket" opp på veggen:) Ble litt personlig og rar, men jeg liker den jeg.

    Lykke til!
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  6. det er koselig med helg da.. :)hehe
    fortsatt like fin blogg og søte bilder!!

    og tusen takk for svar og hjelp!:) skal teste med sånt board"..

    du har reist ein del ja:) lucky u.. studere reiseliv e virkelig kjekt vertfall!!

    ha ein fin kveld vidare du oxo:) og ei fin veka.:)

    xx

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)