tirsdag 14. april 2015

Tirsdag..

Det snør..


Tror ikke jeg vil snakke mer om været nå.

Vi kan for eksempel snakke om at enkelte gjenstander gir gjenspeiling som gjør at amatørfotografer ser ut som nettopp amatører isteden. (Matcher i det minste vasen).


Eller litt om stuen. Som om den skulle vært interessant for noen andre enn for meg selv. Men jeg liker altså fortsatt råtassveggen bak tv'en. Og gleden ved å endelig ha en vegg herlig fri for panel ser ikke ut til å gå over med det første. Resten av panelet i stuen skjelver av frykt hver gang jeg kommer tuslende opp trappen. Med god grunn.


Men jeg velger å snakke litt om bilder isteden. For selv om huset er fylt med kjøpte bilder og prints som jeg liker veldig godt, er det ingen ting som kan måle seg med 'kunsten' som får pryde tv-veggen.

I fjor fremkalte jeg to av yndlings bildene mine på lerret, og jeg blir fortsatt glad hver eneste gang jeg kikker bort på de. Bildet til venstre er tatt akkurat i det øyeblikket lille w fikk lagt lillesøsteren sin på fanget for aller første gang, og det er ett eller annet med det myke uttrykket hans og den lille hånden som holder rundt henne som gjør meg underlig myk. Det hjertet renner over med gjør seg helt klart fint på veggen også.


I morgen er det onsdag. Da håper jeg at jeg stikker innom bare for å snakke om det fine været!


2 kommentarer:

  1. Hehe, er nettopp dette jeg liker med amatørfotografer:))
    Sånn blir alltid mine bilder og, haha:)

    Elsker veggen din, her er det og noen panelvegger som skjelver om dagen... men jeg tror nok det ender med å male de bare, blir digg det og da, forandring fryder:)

    Været snakker vi ikke om nei - enig!
    Ikke før til helgen, DA er det lovet KNALL:))

    Ha en fin fin kveld, snart helg;)

    SvarSlett
  2. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en kommentar hos meg:)